آفتاب
معاون روابط عمومی بسیج:

رسانه‌ای موفق است که از ظرفیت‌های مردمی بهره گیرد

رسانه‌ای موفق است که از ظرفیت‌های مردمی بهره گیرد

معاون روابط عمومی بسیج گفت: ما نیازمند رسانه‌های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت‌های مردمی بهره گیرند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسم تقدیر از شبکه افق؛ اسماعیل احمدی- معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین- با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه در جنگ نرم گفت: امروز توجه به محتوای پیام و فرآیند تولید و انتشار پیام متناسب با مخاطبین از اولویت‌های برنامه‌ریزان ارتباطی در نهادها و دستگاه‌های گوناگون کشور است.

احمدی، توجه به نقش آفرینی افکار عمومی و فعال پنداشتن آنها تاکید و اظهار کرد: ما نیازمند رسانه‌های مردمی هستیم که با بدنه‌ی فعال جامعه ارتباطی دوسویه داشته و از ظرفیت‌های مردمی بهره گیرند.

وی، شبکه افق را رسانه ای متفاوت خواند و ادامه داد: بایستی تلاش کنیم تا رسانه‌ها در روح سلحشوری و مقاومت و انقلابی گری نقش حرفه‌ای خود را ایفا نموده تا اقشار مختلف جامعه همچنان پویا و زنده در صحنه حاضر شوند.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین، نقش دوم رسانه‌های انقلاب اسلامی را متوجه جبهه‌ی مقاومت و کشورهای منطقه نمود و تاکید کرد: چشم امید تمامی مجاهدین و استقلال‌خواهان به ام القرای جهان اسلامی یعنی ایران اسلامی است تا الگوی انقلاب ما را در سرزمین خود عملی نمایند که باید رسانه‌ها این نقش تاریخی را جدی بگیرند.

انتهای پیام

کد N961914

وبگردی