آفتاب
بروجردی:

ارائه‌ گزارش‌ نهایی کمیسیون‌ برجام‌ هفته‌ آینده‌ به‌ صحن‌ علنی

ارائه‌ گزارش‌ نهایی کمیسیون‌ برجام‌ هفته‌ آینده‌ به‌ صحن‌ علنی

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمیسیون ویژه برجام در این هفته نیز جلسات کاری خود را برگزار کرده و ورود گزارش نهایی به صحن علنی مجلس به هفته آینده موکول خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علاء‌الدین بروجردی با اشاره به بررسی جدی متن برجام و موضوعات مرتبط در کمیسیون ویژه بررسی برجام، گفت: اعضای این کمیسیون در تلاش هستند تا با برگزاری جلسات متعدد در هفته جاری، گزارش نهایی برجام را تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمیسیون ویژه برجام در این هفته نیز جلسات کاری خود را برگزار کرده و ورود گزارش نهایی به صحن علنی مجلس به هفته آینده موکول خواهد شد.

وی درباره رویکرد و برنامه کمیسیون ویژه بررسی برجام درباره نحوه و شکل گزارش نهایی خود افزود:‌ اعضای این کمیسیون به صورت جدی بر روی خطوط قرمز نظام حساسیت ویژه داشته و قطعا این موارد باید رعایت شود.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام به خانه ملت گفت: طبیعی است که اگر تصمیم‌گیری شد که برجام در قالب یک طرح مصوب شود، به‌طور حتم خطوط قرمز نظام یکی از محورهای مهم طرح مذکور خواهد بود.

انتهای پیام

کد N961906

وبگردی