آفتاب
جهانگیری:

مسائل سیستان‌و‌بلوچستان باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد

مسائل سیستان‌و‌بلوچستان باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به موقعیت استراتژیک استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: سیستان‌و‌بلوچستان منطقه‌ای مهم در جنوب شرق کشور است و باید مسائل آن به طور جدی در مرکز توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به زابل در جمع خبرنگاران با تشریح اهداف سفر خود به استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت این استان خاطر‌نشان کرد: استان سیستان‌و‌بلوچستان دارای مسائل متعددی است و از مناطق حساس و استراتژیک کشور محسوب می‌شود.

جهانگیری در ادامه اظها‌ر کرد: سیستان‌و‌بلوچستان منطقه مهمی در جنوب شرق کشور است و باید مسائل آن به صورت جدی در مرکز توجه قرار بگیرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که «دولت برنامه‌هایی برای این استان در نظر گرفته است» خاطر‌نشان کرد: دولت به ویژه‌ طرح‌های مهمی در بخش‌های کشاورزی، برای آبیاری 46 هکتار ارضی از طریق لوله با اختصاص 500 میلیون دلار اعتبار در نظر گرفته است.

وی در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: در جلسه‌ای که با مسئولان و مدیران استان در جریان سفر امروز خواهم داشت در مورد مسائل استان از جمله مسائل مربوط به امور مرزی بحث و بررسی خواهیم داشت و راهکارهایی برای حل مشکلات این استان خواهیم یافت.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N961658

وبگردی