آفتاب

سوالات حزبی تسنیم از وزیر روحانی: فاطمه هاشمی سرلیست احتمالی حزب اعتدال و توسعه است؟

سوالات حزبی تسنیم از وزیر روحانی: فاطمه هاشمی سرلیست احتمالی حزب اعتدال و توسعه است؟

تسنیم نوشت: عضو حزب اعتدال و توسعه با اشاره به بررسی شاخص‌های انتخاباتی در حزب اعتدال و توسعه گفت: تندوری از سوی جناح چپ و راست برای کشور مضر است و عقلانیت و اعتدال می‌تواند مشکلات کشور را حل کند.

 محمود واعظی عضو حزب اعتدال و توسعه و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره برنامه‌های حزب اعتدال و توسعه برای شرکت در انتخابات مجلس اظهار داشت: طبیعی است که حزب اعتدل و توسعه مانند بقیه احزاب در مرکز، استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت کند تا افرادی که معتدل هستند، در مجلس حضور یابند.

وی با بیان اینکه حزب اعتدال و توسعه حدود 16 سال پیش تأسیس شد، افزود: این حزب همواره اعتقاد داشته است که کشور باید به دست افراد معتدل سپرده شود و ما تصور می‌کنیم تندوری از طرف جناح چپ و راست برای کشور مضر است.

عضو حزب اعتدال و توسعه با تأکید براینکه عقلانیت و اعتدال می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، گفت: ما اعتقاد داریم که باید همه احزاب و گروه‌های معتدل با یکدیگر همکاری کنند که مجلس معتدل داشته باشیم.

واعظی درباره احتمال سرلیستی فاطمه هاشمی در حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: هم‌اکنون اصلاً ما به این موضوع نرسیده‌ایم و همچنان درباره شاخص‌ها بحث و بررسی انجام می‌دهیم.

{گفتني است محمدباقر نوبخت هفته گذشته در نشست خبري هفتگي خود اعلام کرده بود که سابقه عضويت اعضاي دولت در احزاب و گروه ها به منزله گرايش دولت به جناح خاصي در آستانه انتخابات مجلس نيست.}

2727

 

 

کد N961612

وبگردی