آفتاب
یک فعال دانشجویی:

صندوق رای بهترین راه حل برای خروج افراطی گراها است

صندوق رای بهترین راه حل برای خروج افراطی گراها است

دبیر هیات موسس انجمن اسلامی پیشروی دانشگاه تربیت مدرس اظهار کرد: با برگزاری انتخابات آزاد فضا برای خروج از افراطی گراها از صحنه سیاسی محیا می‌شود.

علی رفیعی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، اظهار کرد: افراطی گری را باید به دو قسمت تقسیم کرد، افراطی گری در منش ، افراطی گری در روش معنای افراطی گری در منش و اعتقاد خروج از حد اعتدال یک نظام و حاکمیت سیاسی است. افراطی گری را باید در چارچوب هر نظام سیاسی معنی کرد.

وی ادامه داد: وقتی می گویم کار افراط گر خروج از حد وسط چارچوب یک نظام است. منظورمان شخص یا جناح خاصی نیست ، بلکه همه افراد شرایط تبدیل شدن به یک فرد افراطی را دارند

این فعال دانشجویی با اشاره به افراطی گری در روش تصریح کرد: استفاده از ابزارهای تند برای رسیدن به اهداف سیاسی که می تواند معقول هم نباشد در رفتار افراط گری روشن است. در اینجا فرق بین منتقد و افراطی گر هم مشخص می‌شود. منتقد انتقادش را برای بهبود اوضاع طرح می‌کند اما افراطی گر فقط به خودش فکر می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بهترین راه مبارزه با افراط گراها در سالی که انتخابات داریم، توجه به صندوق رای است. اگر انتخابات آتی با دید باز به انجام برسد و به همه گروه ها و جناح ها اجازه حضور بدهند، قطعا افرادی که افراطی گری می‌کنند از صحنه خارج می شوند. اگر از صحنه انتخابات خارج شوند دیگر فضایی برای حضور نخواهند داشت که افراطی گری کنند.

انتهای پیام

کد N960862

وبگردی