آفتاب

اطلاعیه جامعه مدرسین در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

اطلاعیه جامعه مدرسین در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان بی‌دفاع، موجی از خشم و نفرت مسلمانان جهان را در پی داشته‌است. آنچه صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند، تخریب مسجد الاقصی و نابود ساختن همه اماکن و نهادهای اسلامی و محو ساختن هر چیزی است که رنگ و بوی اسلام را به خود گرفته است. این‌ها همه نشان از ضعف روز افزون این رژیم جعلی و بارقه‌های نابودی این هویت پوشالی است. صهیونیست‌ها که در چند نبرد و بویژه در نبرد 51 روزه در سال‌های قبل طعم شکست را چشیده‌اند و نتوانستند در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و مردم قهرمان غزه تاب آورند، امروز با چنین اعمال ددمنشانه‌ای به دنبال بازسازی هویت خود هستند. غافل از آنکه ضعف و بیچارگی سرتاپای این رژیم را فراگرفته و خواری و نابودی سرنوشت همه ظالمین و مستکبرین است.

آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، لزوم اتحاد امت اسلام در برابر دشمنان و محکوم ساختن این‌گونه جنایات ددمنشانه توسط مردم مسلمان و علمای امت اسلامی است. همچنین برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی و یافتن راهکارهای عملی برای مقابله با تجاوزات و جنایات اسرائیل از اهم امور است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به خاک و خون کشاندن مسلمانان عزیز، همه امت اسلامی را به وحدت و یکپارچگی و مقابله با این جنایات دعوت می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام

کد N960605

وبگردی