آفتاب

استاندار هرمزگان: سال تحصیلی جدید باید به بهترین وجه ممکن آغازشود

استاندار هرمزگان: سال تحصیلی جدید باید به بهترین وجه ممکن آغازشود

استاندارهرمزگان با قدردانی از فعالیت‌های پروژه مهر گفت: باید همه مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند تا مدارس بدون هیچ مشکلی بازگشایی شوند و همه دانش‌آموزان در سراسر استان بدون دغدغه به کلاس درس بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج‌فارس، دکتر جاسم جادری در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، با تاکید بر اینکه باید تمامی دغدغه‌های والدین از بابت تحصیل فرزندانشان را رفع کنیم، افزود: اولیاء دانش‌آموزان نباید در خصوص مسائلی همچون ثبت‌نام دانش‌آموزان و مشکلات مالی نگرانی و دغدغه داشته باشند و هیچ دانش‌آموزی نباید به این دلایل از تحصیل باز بماند بلکه باید این نگرانی‌ها رفع شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین دغدغه‌های معلمان نیز باید بر طرف شود چراکه اگر معلمان مورد بی‌توجهی قرار گیرند، دیگر نمی‌توان انتظار تدریس خوب را از آنها انتظار داشت.

جادری در ادامه به وجود 89 هزار نفر بیسواد در استان هرمزگان اشاره و اظهار کرد: براساس سهمیه در نظر گرفته شده امسال باید 11 هزار و 500 نفر از لیست بیسوادی استان هرمزگان خارج شوند و در زمینه سوادآموزی افراد بیسواد باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت پایه و اساس همه امور است، تصریح کرد: ما در حد توان نخواهیم گذاشت، مدارس و آموزش و پرورش استان با مشکل مواجه باشد و برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باید نگرانی و دغدغه‌ها را رفع کنیم تا نسل سازنده‌ای برای آینده کشور تربیت شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‌های پیش از آغاز سال تحصیلی نیز با حضور گسترده باید به نیازمندان کمک کنیم.

انتهای پیام

کد N960563

وبگردی