آفتاب

هفته آینده، پنج وزیر به مجلس می روند

هفته آینده، پنج وزیر به مجلس می روند

ایسنا نوشت:وزرای نفت، صنعت، ورزش، کار و جهاد کشاورزی هفته آینده در جلسات کمیسیون‌های صنایع، عمران و کشاورزی مجلس حضور می یابند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسات هفته آینده بررسی لایحه حفاظت، احیا و مدیریت تالاب‌های کشور، بررسی وضعیت صنعت برق و گزارش رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای و رئیس انجمن ارتباط صنعت و دانشگاه را در دستور کار دارند.

بررسی وضعیت فعلی و استراتژی صنعت پتروشیمی در شرایط پساتحریم نیز با حضور وزیر نفت و تشکل‌های خصوصی فعال در حوزه مذکور از دیگر دستور کارهای این کمیسیون خواهد بود.

وزیر صنعت نیز قرار است برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در جلسه کمیسیون حضور یابد.

اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز در جلسات هفته آینده بررسی طرح اصلاح ماده یک قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن، بررسی لایحه حفاظت از خاک و انتخاب هفت نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک بررسی مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور را در دستور کار دارند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نیز قرار است برنامه های نهاد ریاست جمهوری در توسعه روستایی و محرومیت زدایی مناطق کشور را در جلسه کمیسیون تشریح کند.

نعمت زاده وزیر صنعت نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سوال یکی از نمایندگان و همچنین بررسی مسائل مرتبط با صنوف بخش ساختمان و مسکن و صنایع وابسته در جلسه کمیسیون حضور می یابد.

وزیر ورزش و جوانان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در این کمیسیون حاضر می شوند.

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز قرار است در هفته آینده لایحه حفاظت از خاک،‌ طرح حفاظت و صیانت از جنگل‌ها و درخواست تقاضای تعدادی از نمایندگان در خصوص تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو را مورد بررسی قرار دهد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز برای پاسخگویی به سوالات جمعی از نمایندگان مهمان جلسه هفته آینده کمیسیون خواهد بود. هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل ها نیز در هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

2929

کد N960130

وبگردی