آفتاب

دونالد ترامپ: اکثریت آمریکایی‌ها از دولتشان منزجر هستند

دونالد ترامپ: اکثریت آمریکایی‌ها از دولتشان منزجر هستند

کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در یک سخنرانی تاکید کرد، مردم آمریکا از دولتی که نیازهای آنها را نادیده می‌گیرد و اعتبار کشورشان را خدشه‌دار می‌کند منزجر و سرخورده شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه آمریکا در یک سخنرانی از عرشه کشتی جنگی مشهور USS IOWA اظهار کرد: اکنون ما یک جنبش در آمریکا داریم.

وی خطاب به شنوندگان سخنرانی خود در بندر لس آنجلس گفت: من از شما مردم می‌خواهم به خودتان و اطرافتان نگاه کنید زیرا ما اکنون یک روز ویژه را داریم و دیگر مردم آمریکا ساکت نیستند.

ترامپ در این سخنرانی با وجود آنکه قرار بود درباره موضوع امنیت ملی صحبت کند چندان به این مساله نپرداخت.

وی گفت: مردم آمریکا از سیاستمدارانشان منزجر هستند. آنها از کسانی که کشور ما را به حاشیه رانده‌اند منزجر هستند. آنها از اینکه یک زن باردار 9 ماهه به مرز آمریکا آمده و فرزندش را به دنیا آورده و بعد از آن، آنها مجبور هستند برای 85 سال آینده از این بچه مراقبت کنند، انزجار پیدا می‌کنند.

ترامپ همچنین در سخنرانی خود خطاب به پرسنل نظامی بازنشسته و نظامیان کهنه‌کار آمریکایی گفت: در آمریکا هیچ چیزی مسخره‌تر از نظام بهداشت و درمان دولتی فعلی برای نظامیان کهنه‌کار نیست.

وی افزود: آنچه که در حال اتفاق افتادن است باور نکردنی است. من صد درصد حامی نظامیان کهنه‌کار هستم. آنها عالی ترین مردم ما هستند اما رفتار وحشتناکی با آنها می‌شود.

ترامپ ادامه داد: در حال حاضر ما مهاجران غیرقانونی در آمریکا داریم که با رفتار بهتری به نسبت نظامیان کهنه‌کار ما مواجه می‌شوند.

وی افزود: این وضعیت دیگر اتفاق نخواهد افتاد. قرار است شما عالی‌ترین خدمات متعلق به هر نظامی کهنه‌کاری در هر کشوری از جهان را به دست آورید زیرا شایسته آن هستید.

همچنین دونالد ترامپ به مساله مهاجرت غیرقانونی نیز اشاره و بار دیگر تاکید کرد، این مساله باعث موج جرایم خشونت‌آمیز و ورود مواد مخدر به آمریکا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حجم عظیمی مواد مخدر از مرز به کشور ما سرازیر می‌شود. مواد مخدر وارد شده اما پول از آمریکا خارج می‌شود. این یک معامله خوب نیست. کارتل‌های مواد مخدر عصیان کرده‌اند.

انتهای پیام

کد N959901

وبگردی