آفتاب
آیت الله علوی گرگانی:

اطاعت از رهبری بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

اطاعت از رهبری بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اطاعت از رهبری بسیاری از مشکلات را برطرف و نقشه‌های توطئه کنندکان را خنثی می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای جوانان حزب اسلامی کار با بیان اینکه بنده در جلسات گذشته نیز در خصوص برجام تذکراتی داده‌ام، اظهار داشت: کشور ما به دلیل وجود رهبری نسبت به کشورهای دیگر از امتیاز خاصی برخوردار است. رهبری مورد عنایت مردم و جوانان هستند و قهرا بسیاری از مشکلات به این وسیله حل می‌شود.

وی بیان داشت: هرچه حزب اسلامی کار انسجام بیشتری داشته باشد و از رهبری اطاعت کند بسیاری از مشکلات به این وسیله حل و نقشه‌های توطئه کنندکان خنثی می‌شود.

استاد برجسته حوزه خطاب به اعضای جوانان حزب اسلامی کار افزود: سعی کنید اختلاف به وجود نیاید. اختلاف سلیقه وجود دارد و اگر کسی در مسئله‌ای موافق و فردی دیگر مخالف است این به معنای تقابل نیست که همدیگر را بکوبند.

وی در این زمینه ادامه داد: چنین اختلافات سلیقه‌ای را بیگانگان اختلاف اساسی می‌پندارند در حالی که اینگونه نیست.

آیت الله علوی گرگانی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز عنوان کرده‌اند که مجلس کنار ننشیند تا دشمن سوء استفاده نکند.

وی خطاب به حاضران در جلسه اظهار کرد: سفارش من به شما این است که تلاش کنید بیشتر به سخنان رهبری عمل کنید که در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: آمریکا فقط ادعای ابرقدرت بودن دارد زیرا ابرقدرت باید دارای اختیار باشد درحالی که آمریکا تمام اختیارش در دست اسرائیل است و از خود قدرتی ندارد.

آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید هیچ‌گاه از بیگانه انتظار کمک نداشته باشید. از این آیه ما متوجه می‌شویم که نباید از آمریکا انتظار داشته باشیم که به نفع ما سخن بگوید.

کد N959752

وبگردی