آفتاب
زارعی در گفتگو با مهر:

کمیسیون ویژه برجام بدنبال تدوین «ضمانت اجرای برجام» است

کمیسیون ویژه برجام بدنبال تدوین «ضمانت اجرای برجام» است

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: کمیسیون برجام به دنبال یافتن و تدوین راهکاری برای ضمانت اجرای برجام بر اساس سیاست‌های جمهوری اسلامی و برداشت ایران از توافق، برای ارائه به صحن مجلس است.

علی اصغر زارعی در گفتگو با خبرنگار مهر با تأکید بر نقش مهم کمیسیون برجام برای ضمانت های اجرای توافق هسته ای ایران و ۱+۵ گفت: برداشت ها و اظهارات مقامات آمریکایی در مورد برجام، با منافع ملی ما مغایرت دارد و قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: کمیسیون برجام برداشت جمهوری اسلامی ایران از برجام را تبیین کرده و بر اجرای این برداشت پافشاری می کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگریان مجلس اظهار داشت:کمیسیون برجام حد و حدود اجرای برجام را بر اساس توافق، تدوین و تبیین کرده و به صحن مجلس ارائه خواهد داد.

زارعی با بیان اینکه باید به ازای عقب‌نشینی از برخی از حقوق هسته ای تحریم ها باید به صورت شفاف لغو شود، گفت: تیم مذاکره کننده نیز اعلام می کند که بر اساس برجام، با اجرای توافق تحریم ها لغو می شود و قعطنامه شورای امنیت نیز محدودیتی برای دستیابی ایران به سلاح های متعارف ایجاد نمی‌کند، اما متاسفانه مقامات آمریکایی قصد دارند برجام را وارونه جلوه دهند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: دوستان ما در کمیسیون برجام به دنبال یافتن و تدوین راهکاری برای ضمانت اجرای برجام بر اساس سیاست های جمهوری اسلامی و برداشت ایران از توافق، برای ارائه به صحن علنی هستند.

زارعی گفت: زمانی می توانیم امیدوار باشیم که برجام همانطور که نگرانی های طرف غربی را برطرف کرده نگرانی های ما را بر طرف می کند که راهکار های اجرای برجام تضمین کند، طرف غربی نیز تعهدات خود را اجرا خواهد کرد.

کد N959204

وبگردی