آفتاب

تاکید شیخ علی سلمان بر ادامه مبارزه تا تحقق خواسته‌های مردم بحرین

تاکید شیخ علی سلمان بر ادامه مبارزه تا تحقق خواسته‌های مردم بحرین

شیخ علی سلمان در پایان جلسه محاکمه‌ خود در گفتگوی تلفنی با همسرش بر ادامه مبارزه‌ تا زمان تحقق خواسته‌های مردم بحرین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المنار لبنان، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور، به اتهام تلاش برای براندازی نظام آل خلیفه به چهار سال حبس محکوم شده و در جلسه تجدید نظر نیز دادگاه استیناف بحرین با آزادی وی مخالفت کرد.

علیاء راضی، همسر علی سلمان پس از پایان محاکمه‌اش با وی تماس تلفنی برقرار کرد. شیخ علی سلمان در این تماس تلفنی در پیامی به مردم بحرین گفت: ما همچنان به مبارزه خود برای تحقق خواسته‌های عادلانه ملت جهت برقراری صلح و ثبات و دموکراسی ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: جنبش مسالمت‌آمیز ما ادامه دارد و من هرگز از پیگیری مسیر خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد تا مردم بحرین بتوانند به حقوق طبیعی خود برسند. من آماده‌ام تا بقیه عمرم را در راه رسیدن به دموکراسی در بحرین، آزادی، کرامت و برابری مردم وطن خود فدا کنم.

رژیم آل خلیفه اقدامات سرکوبگرانه‌ای را علیه مخالفان اتخاذ می‌کند و تعداد زیادی از مخالفان به دلیل بیان نظر خود و انتقاد از دولت در حبس به سر می‌برند. گزارش‌های بین‌المللی از حبس چندین کودک در زندان‌های بحرین و شکنجه زندانیان در این زندان‌ها خبر می‌دهند.

اخیرا 32 کشور جهان با امضای طوماری از مقامات آل خلیفه خواسته‌اند اقدامات خود در راستای بهبود وضعیت حقوق بشر در این کشور را ارتقا دهند.

انتهای پیام

کد N959183

وبگردی