آفتاب

جهاد اسلامی: تعرضات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی از پیش طراحی شده است

جهاد اسلامی: تعرضات صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی از پیش طراحی شده است

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین تاکید کرد: یورش‌های شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی یک اقدام سازمان یافته است که دولت صهیونیستی از قبل به منظور تقسیم این مکان مقدس به لحاظ زمانی و مکانی میان یهودیان و مسلمانان برای آن طرح و نقشه ریخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد الهندی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: رژیم اشغالگر قدس از سرگرم شدن عرب‌ها و مسلمانان به بحران های داخلی خود برای تحمیل واقعیت جدید بر قبله نخست سوءاستفاده می کند و می بیند که فقط فلسطینیان اعم از زن و مرد و پیر و جوان از این مکان مقدس دفاع و حراست می کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش و پلیس اسرائیل در شرایط کنونی فلسطینیان حاضر در مسجد الاقصی را آماج اقدامات سرکوبگرانه خود قرار داده‌اند و این فلسطینیان به نمایندگی از امت های عربی و اسلامی به دفاع از قبله نخست مسلمانان برخاسته اند.

این مقام جهاد اسلامی از آزادگان امت خواست تا خشم و انزجار خود را نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی اعلام کنند و برای دفاع از قبله‌گاه نخست مسلمانان راهپیمایی های گسترده ترتیب دهند.

انتهای پیام

کد N958697

وبگردی