آفتاب
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:

از نظر دین مبین اسلام مرد و زن در پیشگاه خدا یکسان هستند

از نظر دین مبین اسلام مرد و زن در پیشگاه خدا یکسان هستند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، گفت در مراسم جشنی که به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) و ترویج ازدواج ساده و پایدار، در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد، گفت: از نظر دین مبین اسلام مرد و زن در پیشگاه خدا یکسان هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام صفایی در این مراسم ضمن تبریک این روز خجسته اظهار کرد: هدف از ایجاد سازمان ملل در غرب جلوگیری از خونریزی و جنگ بود. به عقیده آنها خانواده های بشری در دنیا، همگی یک خانواده کامل را تشکیل می‌دهند و حتی در این باره شعری زیبا از شاعر محبوب ایرانی سعدی شیرازی را در دیوار تالار این سازمان جهانی، به چهار زبان دنیا نوشته اند، اما به مرور این سازمان از هدف اصلی خود دور افتاده است.

وی افزود: در دین مبین اسلام مرد و زن هر دو در پیشگاه خدا یکسانند و هر دوی آنها حق و تکلیفی دارند که در این زمینه هر آدمی باید حق و حقوق خود را بداند و تکلیفش را به انجام برساند. لذا در اسلام، جنسیت مهم نیست.

صفایی با اشاره به تعبیری از قرآن کریم درباره انسان، گفت: یکی از نشانه های عظمت پروردگار آن است که همسری از جنس خود انسان برای او آورد تا انسان را کامل کند.

انتهای پیام

کد N958004

وبگردی