آفتاب
معاون اجرایی رییس‌جمهور:

با 70 هزار پروژه عمرانی نیمه کاره در ابتدای دولت مواجه بودیم

با 70 هزار پروژه عمرانی نیمه کاره در ابتدای دولت مواجه بودیم

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه در ابتدای فعالیت دولت با 70 هزار پروژه نیمه کاره مواجه بودیم که برای تکمیل آن بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود، گفت: برای حل این مشکل، سیاست جلب مشارکت نهادهای عمومی غیردولتی در پیش گرفته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد شریعتمداری در مراسم افتتاح 140 مدرسه بنیاد برکت با بیان اینکه باید شاکر خداوند بود که ستاد اجرایی فرمان امام در جایگاهی قرار دارد که خدماتش در گوشه و کنار کشور به مناطق محروم غیرقابل انکار است، گفت: در شروع فعالیت‌های دولت با حجم عظیمی از پروژه‌های عمرانی روبه‌رو بودیم و 70 هزار بنیاد پروژه نیمه کاره داشتیم.

وی ادامه داد: برای تکمیل این پروژه‌های نیمه کاره بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود و باید دولت برای آن تدبیر می‌کرد. هنوز نیازهای فراوانی در کشور وجود دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه دولت سیاست جلب مشارکت نهادهای عمومی غیردولتی چون ستاد اجرایی فرمان امام،بنیاد مستضعفان، تعاونی‌ها و... را در پیش گرفت، گفت: تاکنون در 22 سفر استانی رییس جمهور نیز برای توسعه از این سیاست بیشتر بهره گرفتیم.

شریعتمداری افزود: بنیاد برکت که وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است از همراهان ما در این مسیر است و با هدفمند توامندسازی اقتصادی محرومان فعالیت‌هایی را شکل داده است. باید ترتیبی اتخاذ کرد که منابع موجود به سمت توانمندسازی، اقتصادی اقشار محروم سوق پیدا کند.

انتهای پیام

کد N957894

وبگردی