آفتاب

اعضای هیئت داوران «تجسم هنر» حکم گرفتند

اعضای هیئت داوران «تجسم هنر» حکم گرفتند

دومین نشست هم‌اندیشی شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌ی سراسری دانشجویی «تجسم هنر» با اعطای حکم هیئت داوران برگزار شد.

به گزارش بخش هنرهای تجسمی ایسنا، دومین نشست تخصصی شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری دانشجویی تجسم هنر با عنوان «پاتوق» با حضور رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان تهران، رییس موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از نویسندگان و هنرمندان کشور برگزار شد.

در نشست تخصصی هم‌اندیشی شورای سیاست‌گذاری جشنواره سراسری «تجسم هنر» احکام اعضای هیئت داوران توسط مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس دانشگاه جامع علمی - کاربردی استان تهران و رییس موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی فرهنگ و هنر به داوران چهار گروه جشنواره اعطا شد.

در این مراسم، دکتر حاجی‌خانی - رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران - برگزاری چنین جشنواره‌ی سراسری دانشجویی توسط یکی از دانشگاه‌های جامع علمی - کاربردی را حرکتی فرخنده دانست و این مدل پژوهشی را قابل اجرا در تمام جشنواره‌های دانشجویی کشور ارزیابی کرد.

او به نیاز کشور به استفاده از استعداد و پتانسیل‌های دانشجویی اشاره و برای همه‌ی دانشجویان فعال و کارآفرین، آرزوی موفقیت کرد.

محمد سلطانی‌فر - رییس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر - نیز در سخنانی کوتاه، تداوم چنین فعالیت‌های دانشجویی خلاق و موثر را منوط به تکیه بر توانمندی‌های بخش خصوصی قلمداد کرد و گفت: تکیه بر توانمندی بخش خصوصی و برون‌سپاری وظایف مختلف به بخش خصوصی در جهت توسعه عمومی کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت است.

در بخش دیگری از این نشست، حمید شاه‌آبادی - مشاور هنری وزیر ارشاد - دانشگاه جامع علمی - کاربردی 47 تهران را یکی از پیشگامان برگزاری جشنواره‌های موفق دانشجویی ارزیابی و برای همه‌گیر شدن و مشارکت عمومی دانشجویان سراسر کشور با این جشنواره دعا کرد.

بهرام کلهرنیا - دبیر علمی جشنواره - نیز با ارائه‌ی گزارشی جامع درباره روند جلسات شورای سیاست‌گذاری «تجسم هنر» حاضران را در جریان چگونگی پیشبرد امور قرار داد.

همچنین شاهین فرزانه - دبیر اجرایی جشنواره - درباره‌ی پیشنهاد وصولی برای تمدید دریافت آثار و تغییر تاریخ جشنواره اعلام کرد، تصمیم نهایی درباره تاریخ دقیق برگزاری جشنواره به تصمیم نهایی شورای سیاست‌گذاری سپرده شده است.

جشنواره سراسری دانشجویی «تجسم هنر» پاییز و زمستان امسال در چهار بخش معماری، گرافیک، نقاشی و عکاسی پس از بررسی و داوری آثار دانشجویان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه در محل خانه عکاسان و گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری و به تصدی‌گری دانشگاه جامع علمی - کاربردی 47 تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N957873

وبگردی