آفتاب

لایحه بودجه 95 بدون تبصره تقدیم مجلس می شود

لایحه بودجه 95 بدون تبصره تقدیم مجلس می شود

سخنگوی دولت با اعلام اینکه لایحه بودجه سال 1395 کل کشور بدون تبصره تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود، گفت: در پایان هفته گذشته بخشنامه بودجه سال 95 از سوی رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

به گزارش خبرآنلاین محمد باقر نوبخت امروز در نشست خبری خود گفت:  30 درصد از بودجه سال 95 به نفت وابسته است و 70درصد آن وابسته به منابع غیرنفتی است. سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع بودجه عمومی در سال ۹۵ در حد ۲۱۳ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده گفت: هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده ادامه پیدا می‌کند.
وی گفت: بودجه سال 95 دارای دو بخش احکام و ارقام است و در بخش احکام کاملا متفاوت از بودجه‌های سنواتی سال قبل است، زیرا این بودجه بدون تبصره و به صورت لایحه به مجلس تقدیم می‌شود.
سخنگوی دولت افزود: منابع بودجه عمومی در سال 95 در حد 213 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده و حدود 15 درصد نسبت به بودجه سال قبل رشد داشته است. بودجه سال 95 در وقت مقرر و قانونی خود به مجلس تقدیم می‌شود.

نوبخت ادامه داد: پیش‌نویس لایحه قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در هفته گذشته به هیئت وزیران تقدیم شد و از فردا در جلسه هیئت دولت بررسی می‌شود.
وی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال گذشته، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با بودجه در نظر گرفته شده برای سال 95 شاهد 4.1 درصد رشد اقتصادی در کشور باشیم.
سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

اين خبر کامل مي شود...
27214

کد N957781

وبگردی