آفتاب

خالد مشعل با اردوغان دیدار کرد

خالد مشعل با اردوغان دیدار کرد

واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رئیس جمهور ترکیه درباره تحولات منطقهاردو، مسایل داخلی فلسطین و روابط دو جانبه گفتگو کرد.

منابع خبری گزارش دادند دیدار خالد مشعل و رجب طیب اردوغان دیشب در کاخ ریاست جمهور در آنکارا برگزار شد .
مشعل و اردوغان در این دیدار یک ساعته تازه ترین تحولات منطقه ، اوضاع داخلی فلسطین به ویژه بحران غزه، مشکلات ساکنان این منطقه و تعرضات آشکار و مداوم رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را بررسی کردند .
به گزارش خبرگزاری آناتولی از آنکارا ، خالد مشعل شنبه گذشته پس از شرکت در نشست حزب عدالت و توسعه ترکیه از موضع دولت و مردم این کشور در حمایت از مردم فلسطین ، تلاش آنکارا برای حل عادلانه مسئله فلسطین ، پایان محاصره ظالمانه نوار غزه و آغاز بازسازی ویرانی های این منطقه قدردانی کرد .
خالد مشعل شنبه گذشته همچنین با احمد داود اوغلو نخست وزیر و رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه درباره مسایل مهم مورد علاقه دو طرف روابط دو جانبه گفتگو کرده بود .
خالد مشعل برای شرکت در کنفرانس حزب عدالت و توسعه ترکیه و دیدار با مقامات این کشور در صدر هیئتی بلند پایه جمعه شب وارد آنکارا شد .
پنجمین کنفرانس حزب عدالت و توسعه ترکیه شنبه گذشته در آنکارا برگزار شد و احمد داود اوغلو برای دومین بار به عنوان رئیس این حزب انتخاب شد .
خالد مشعل ماه گذشته نیز در سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان و احمد داود اوغلو دیدار کرده بود.

52308

کد N957774

وبگردی