آفتاب
دهقان به مهر خبر داد:

مصوبه شورای امنیت کشور درباره «پدیده» ابلاغ شد

مصوبه شورای امنیت کشور درباره «پدیده» ابلاغ شد

عضو هیات رئیسه مجلس خبر داد که مصوبه شورای امنیت کشور درباره شرکت پدیده ابلاغ شد و با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی بناهای فاقد مجوز متعلق به این شرکت، مجوز می گیرند.

محمد دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر از جلسه چهار و نیم ساعته شش نفر از نمایندگان مجلس و استاندار خراسان رضوی برای بررسی راهکارهای حل مشکل شرکت توسعه گردشگری پدیده و موسسه میزان خبر داد.

 محمد دهقان عضو هیات رئیسه مجلس در توضیح این جلسه گفت: با درخواست اینجانب و برخی دیگر از نمایندگان این جلسه برگزارشد و استاندار و معاون سیاسی امنیتی ایشان توضیح مفصلی از اقدامات انجام شده در مورد شرکت پدیده و میزان به نمایندگان دادند.

نماینده چناران، طرقبه و شاندیز اظهار داشت: با پیگیری های استانداری و نمایندگان مجلس اکنون مصوبه شورای امنیت کشور ابلاغ شده است و با توجه به تایید این مصوبه توسط دستگاه قضایی مجوز لازم به بناهای فاقد مجوز پدیده داده می شود و امکان فروش بخشی از بناها توسط مدیران شرکت مذکور فراهم خواهد شد.

دهقان خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه به بناهای فاقد پروانه و فاقد مجوز تغییر کاربری، مجوز داده می شود امکان قیمت گذاری اموال پدیده فراهم شده و سرمایه گذاران نیز می توانند با اطمینان خاطر در این شرکت سرمایه گذاری نمایند.

دهقان گفت: مصوبه ابلاغ شده به تایید مدیران پدیده رسیده و همراه با صورت جلسه امضا شده و به آنها ابلاغ شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: برداشت من از برگزاری تقریبا بیست جلسه طولانی در مورد پدیده این است که مسئولان تلاش خود را برای جلوگیری از فروپاشی شرکت پدیده و هدایت آن به سمت مجوزهای قانونی و ادامه پروژه به صورت منضبط و همراه با پایبندی به قانون را به عمل آوردند.

دهقان گفت: البته چون این مسئله مقداری پیچیدگی داشت مسئولان کشوری واستانی اختلافاتی در مورد چگونگی مواجهه با موضوع داشتند که درنهایت این مصوبه حاصل وقت گذاری زیاد مسئولان و تصمیم منسجم مسئولان ذی ربط در سه قوه است.
 

کد N957546

وبگردی