آفتاب

واژگونی مرگبار وانت پیکان در اتوبان قم

واژگونی مرگبار وانت پیکان در اتوبان قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی مرگبار یک دستگاه وانت پیکان در اتوبان قم تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره این حادثه گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 23 دقیقه بامداد امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم تهران محدوده شهرک واوان اعزام کرد.




وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه وانت پیکان در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان در وسط اتوبان واژگون شده و راننده و سرنشین آن نیز محبوس شده‌اند.




سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تا پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی، افراد حاضر در محل راننده 28 ساله وانت را از کابین خارج کرده بودند، گفت: این مرد از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شده بود که به عواملا اورژانس تحویل داده شد.





ملکی با اشاره به محبوس شدن سرنشین وانت درون کابین اظهارکرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص همزمان با ایمن سازی محل اقدام به برش قطعات کابین خودرو کردند، گفت: عوامل آتش‌نشانی این زن 40 ساله‌ را که داخل خودرو محبوس شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که پس از بررسی علائم حیاتی مشخص شد این زن به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.





سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه اتوبان، حوالی ساعت یک بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.





انتهای پیام



کد N956758

وبگردی