آفتاب

پربیننده های سیاسی1شنبه:پاور پوینت های جلیلی درکمیسیون برجام/بنرهای جدید در تهران/منتقدجدید برجام

پربیننده های سیاسی1شنبه:پاور پوینت های جلیلی درکمیسیون برجام/بنرهای جدید در تهران/منتقدجدید برجام

امروز سعید جلیلی برای بار سوم به مجلس رفت تا در کمیسیون برجام درباره توافق هسته ای توضیحاتی ارائه کند.

 در ادامه نشست های کمیسیون برجام امروز این نشست با حضور سعدی جلیلی مذاکره کننده سابق ایران برگزار شد و در این نشست از روی برخی پاور پوینت ها توضیحاتی را ارائه کرد. اینجا را ببینید.

سوال روزنامه اصلاح طلب از نمایندگان اصولگرا

روزنامه مردم سالاری نوشت: اغلب نمایندگان مخالف و تاثیرگذار تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت فعلی، از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی ‌هستند. دلیل این امر را باید در حضور کمرنگ مردم تهران در انتخابات مجلس نهم دانست. اینجا را ببینید.

صبح امروز سعید جلیلی برای سومین بار مهمان کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس بود. نمایندگان دلواپسی که عضو این کمیسیون نیستند هم بار دیگر حضور داشتند. اینجا را ببینید.

با وجود تعطيلي سه هفته اي جلسات صحن علني مجلس، کميسيون ويژه بررسي برجام، جلسات هفتگي خود را با حضور اعضاي تيم مذاکره کننده هسته اي فعلي و پيشين برگزار کرده و از برخي مراکز هسته اي نيز بازديد کرده است. اینجا را ببینید. 

رییس‌جمهور با بیان اینکه کشور ما با مشکلاتی در بخش اقتصاد رو به رو بوده است گفت: اولین اشکال و نقص بخش اقتصادی ما در دهه های اخیر ، این بوده که اقتصاد ما یک اقتصاد نفتی بوده است. اینجا را ببینید.

بنرهای جدید خیابان های تهران

 بنرهایی با موضوع نابودی اسرائیل در سطح شهر تهران نصب شده است. اینجا را ببینید.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام اعلام کرد که تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان تصمیم نگرفته ام. اینجا را ببینید.

ناگفته های دادستان اسبق انقلاب از شهید لاجوردی،خلخالی و لاهوتی

سید حسین موسوی‌تبریزی،دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و دادستان اسبق انقلاب در نخستین سالهای پیروزی انقلاب در گفت وگو با روزنامه شرق در باره مرحوم شهید اسدالله لاجوردی توضیحاتی داده است. اینجا را ببینید.

آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار رؤسای کلانتری های سراسر کشور گفت: متأسفانه هنوز پس از 36 سال از پیروزی انقلاب این مسأله که کار پلیس افزون بر تأمین امنیت، حفظ ارزش های اسلامی است جا نیفتاده و برخی مسؤولان سطح بالای کشور هنوز به این مسأله باور و ایمان ندارند. اینجا را ببینید.

وزیر اسبق امور خارجه گفت: موضوع هسته‌ای و مذاکراتی که به خصوص در دوسال گذشته صورت گرفت در عداد پرونده‌های خاص بعد از انقلاب اسلامی جای می‌گیرد. اینجا را ببینید.

چند عکس خانوادگی از سردار قاسم سلیمانی سردار سپاه قدس در فضاهای مجازی دست به دست می چرخد. اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N955986

وبگردی