آفتاب
آقا تهرانی:

قانون امر به معروف و نهی از منکر آماده اجراست

قانون امر به معروف و نهی از منکر آماده اجراست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، آماده احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم حجت الاسلام والمسلمین مجتبی آقا تهرانی در نشست علمی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر فرماندهی انتظامی استان قم، با اشاره به این‌که «امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین فریضه‌ها در اسلام است»، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیز همچون نماز، روزه و زکات از اساسی‌ترین فرایض اسلام و مقدم بر بسیاری از آن‌هاست.

وی به تصویب قانون احیای امر به معروف و نهی از منکر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: این قانون پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی، اکنون آماده اجراست و همه بخش‌های آن اعم از امنیتی، آموزشی و تربیتی باید انجام شود و جدی‌تر در دستور کار پلیس قرار گیرد تا به منظور ایجاد امنیت و انضباط بیشتر تلاش شود.

وی با اشاره به این‌که «آمادگی احیای این فریضه در سازمان‌های نظامی، دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردمی وجود دارد»، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر دغدغه بسیاری از افراد جامعه حتی با دین، مذهب، جایگاه و فرهنگ های مختلف است که خواستار احیای آن هستند.

این نماینده مجلس در ادامه از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به عنوان آبروی نظام یاد و اظهار کرد: از این قوای انقلاب اسلامی توقع می‌رود که همچون گذشته قاطعانه و عالمانه عمل کرده و در احیای این فریضه الهی بکوشند.

وی همچنین گفت: اسلام کامل‌ترین و جامع‌ترین دین است، پس مبانی علمی ما علاوه بر علم و تجربه، از وحی سرچشمه می‌گیرد و باید کارهای ما رساتر و عالمانه تر باشد.

انتهای پیام

کد N955784

وبگردی