آفتاب
فیروزآبادی:

اقتصاد مقاومتی راه نجات ملت ایران است

اقتصاد مقاومتی راه نجات ملت ایران است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اقتصاد مقاومتی راه نجات ملت ایران است و این اقتصاد است که انقلاب را محقق و پایه هایش را محکم می‌کند و باعث زنده شدن ظرفیت ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع فرماندهان و مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح ارتش، سپاه ، ناجا و وزارت دفاع گفت:‌حضرت امام (ره) از روزی که انقلاب پیروز شد فرمودند که اقتصاد یک ملت باید به دست خودش باشد. رهبر عزیزمان نیز فرمودند که اقتصاد به معنای واقعی باید مقاومت کند.امروز مقام معظم رهبری هر چه راجع به اقتصاد مقاومتی لازم بوده ، فرموده اند و مسیری که در فرمان اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلی آن توسط ولایت فقیه به ما ابلاغ شده مسیری است که همه ما بایستی در آن حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در موضوع اقتصاد مقاومتی هم سپاه پاسداران و هم ارتش و نیروهای انتظامی کار اقتصادی کرده اند اظهار کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی نیروهای سپاه ، ارتش ، انتظامی و ستاد کل کار اقتصادی کردند و پشت فرمان مقام معظم رهبری جلو رفتند.برخی بهتر پیش رفتند و برخی بدتر. تا روزی که مقام معظم رهبری به ملت ایران نهیب زدند تا بلند شوند و فکر نجات ملت با تکیه بر اقتصاد مقاومتی باشند.

او افزود:‌ اقتصاد مقاومتی راه نجات ملت ایران است و اقتصادی است که انقلاب را محقق و پایه هایش را محکم می‌کند پس لازم است توانمندی های خود رابشناسیم و ظرفیت ها را زنده کنیم و هیچ چیز را بدون مصرف نگذاریم و نیز هیچ فردی را بیکار رها نکنیم.

وی با بیان اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی کم مصرف کردن نیست، اظهار کرد: منظور از اقتصاد مقاومتی این است که ظرفیت ها را بشناسیم، خوب تولید کنیم و خوب مصرف کنیم.

فیروز آبادی در ادامه اظهار کرد: در مورد اقتصاد مقاومتی لازم است تمام ما تلاش کنیم و دست به دست هم بدهیم. حتی اگر کسی نیامد همان یک نفر هم باید تلاش اش را بکند این جهاد واجب بر همه است و کسی نمی تواند بگوید که وقتی دیگران به تحقق اولویت های اقتصاد مقاومتی مشغول اند ما می نشینیم. لازم است که همه دستورالعمل های ابلاغ شده و سیاست ها را مدنظر قرار دهند و بر خط رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند که نقطه اصلی آن ایجاد عدالت در جامعه است.

انتهای پیام

کد N955714

وبگردی