آفتاب
رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد:

هر کارمند، یک مسئول است

هر کارمند، یک مسئول است

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر این که هر کارمند در دستگاه قضایی، یک مسئول است، افزود: اگر در جایی می‌توان مسئله‌ای را نقد کرد که اصلاح آن به نفع مجموعه و مردم باشد یا طرحی را ارائه داد که تسریع در امور را به دنبال دارد، نباید هرگز کوتاهی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه یزد، غلامعلی دهشیری در جلسه مشترک شورای معاونین دادگستری با روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های سراسر استان یزد، افزود: باید به فکر شادابی، پویایی و حرکت رو به تعالی محیط کار و کارکنان بود و چنانچه نسبت به این مساله بی‌تفاوت باشیم، حاصلی جز روزمرگی و رخوت در محیط کار دریافت نخواهیم کرد.

وی جلسات مشترک شورای معاونین دادگستری با روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌ها را فرصت مغتنمی جهت ارائه طرح‌های خلاقانه و پیشنهاد‌های ارزنده دانست.

این مقام قضایی در این مورد بیان کرد: نیروی جوانی و تفکر پویای مسئولان و مدیران جوان حوزه‌های قضایی باید به عنوان بازوی مبتکر و ارزشمند اداره امور در کنار مسئولان عالی قضایی استان باشد و با ارائه طرح‌ها و پیشنهادها، تا تحقق دو هدف مهم دستگاه قضایی در تأمین امنیت پایدار و در خور شأن مردم و اجرای عدالت قضایی و بسط کامل آن، مدیران ارشد را یاری کنند.

وی با یادآوری این نکته که نشست‌های فصلی شورای معاونین دادگستری با رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان را باید به عنوان شورای تصمیم سازی‌، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دستگاه قضایی در استان تبدیل کرد، گفت: دقت در برنامه‌ریزی و جامع‌نگر بودن برنامه‌ها بیشترین سود را برای مردم دارد، به صورتی که در بعضی مواقع ایجاد یک روند از گذشته مانعی در برابر کار مردم بوده و امروز با همفکری و تعامل می‌توان جریان امور را در عین التزام به قانون و عرف به گونه‌ای اصلاح کرد که بیشترین نفع آن به مردم برسد.

دهشیری ادامه داد: باید این دیدگاه در تک تک کارکنان دستگاه قضایی استان نهادینه شود که هر کارمند یک مسئول است و اگر در جایی می‌تواند مسئله‌ای را نقد کند که اصلاح آن به نفع مجموعه و مردم باشد و یا طرحی را ارئه دهد که تسریع در امور را به دنبال دارد، هرگز کوتاهی نکند.

انتهای پیام

کد N955707

وبگردی