آفتاب

فان خال: گل نخست، هویت تیم برنده را مشخص کرد

فان خال: گل نخست، هویت تیم برنده را مشخص کرد

سرمربی هلندی شیاطین سرخ از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر لیورپول و پیروزی که به دست آوردند بسیار خوشحال است. او به ستایش از ستاره جوان و جدید تیمش پرداخت و او را شایسته حضور در لیگ جزیره دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه منچستریونایتد، شیاطین سرخ در حساس‌ترین بازی هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد از لیورپول پذیرایی کردند و در نهایت با ارائه یک بازی خوب و هجومی موفق شدند برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آوردند.

در این دیدار دالی بلیند 49، آندر هررا 70 (پنالتی) و آنتونی مارتیال 86 برای یونایتدها گلزنی کردند و کریستین بنتکه 84 نیز تک گل لیورپول را به ثمر رساند. در حال حاضر یونایتدها با کسب 10 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند و لیورپول هم با هفت امتیاز، نهم است.

لوئیس فان خال پس از این پیروزی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم. در نیمه نخست، توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و از همان ابتدا نشان دادیم به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم. درست است که کنترل زمین را در اختیار داشتیم اما نمی‌توانستیم زیاد روی دروازه حریف فرصت ایجاد کنیم. در زدن توپ‌های آخر مشکل داشتیم و به همین خاطر، فرصت گلزنی ایجاد نمی‌کردیم.

فان خال ادامه داد: ترجیح دادم که در نیمه دوم دست به تغییر بزنیم چرا که به ایجاد موقعیت نیاز داشتیم. ممفیس دیپای و خوان ماتا را بیرون کشیدم. با این تغییری که در ترکیب تیم دادم، به کلی روند بازی تغییر کرد. در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم. از اشتباهات خود در دیدارهای قبلی استفاده کردیم و توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم. تمرین‌های تاکتیکی ما در طول هفته جواب داد و گل نخست به ثمر رسید. از این گل بسیار خوشحال شدم زیرا نتیجه کار تاکتیکی ما بود. گل نخست، هویت تیم پیروز بازی را مشخص کرد. لیورپول با خوردن این گل به بازی هجومی روی آورد و این باعث شد تا فضاهای بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد. بسیار خوشحالم که در این دیدار توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

فان خال درباره ضربه پنالتی که به سود تیمش گرفته شد هم اظهار کرد: گل دوم ما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. آندره هررا قدر پاس زیبای مایکل کریک را دانست و با زیرکی یک ضربه پنالتی گرفت و خودش آن را تبدیل به گل کرد. به این بازیکن جوان اسپانیایی افتخار می‌کنم. او بار دیگر توانایی‌های خود را ثابت کرد و نشان داد که چه بازیکن تاثیر گذار و خوبی است.

آنتونی مارتیال، خرید گران قیمت شیاطین سرخ در دقایق پایانی نیمه دوم به بازی رفت و توانایی‌های خود را به خوبی ثابت کرد. او موفق شد گل سوم یونایتد را به زیبایی به ثمر برساند تا نشان دهد بازیکن بزرگی است و می‌تواند خرید خوبی برای تیم فان خال باشد.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ درباره این بازیکن جوان هم عنوان کرد: گل بدی نبود. شما هم قبول دارید؟ مارتیال گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. نشان داد شایسته حضور در لیگ برتر انگلیس است. این بازیکن جوان با اقتدار و اعتماد به نفس بالایی بازی کرد و من هم برای او بسیار خوشحالم.

انتهای پیام

کد N954829

وبگردی