آفتاب
حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ایسنا:

ادعاهای اوباما در مورد ایران تنها مصرف داخلی دارد

ادعاهای اوباما در مورد ایران تنها مصرف داخلی دارد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که ادعای رییس جمهور آمریکا در مورد بسته شدن راه ایران به دستیابی به سلاح هسته‌ای توسط برجام مصرف داخلی دارد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به اظهارات اخیر اوباما علیه ایران گفت: این اظهارات با هدف رفع نگرانی جمهوری‌خواهان و طرفداران رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که بعد از برجام شکست خورده‌اند و به همین دلیل تنها مصرف داخلی دارد.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا برای مهندسی افکار عمومی‌شان از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌کند،‌ یکی از این شیوه‌ها را بیان سخنان و ادعاهایی همچون صحبت‌های اوباما عنوان و اظهار کرد: متاسفانه مردم آمریکا غافل‌ترین انسان‌ها نسبت به مسائل سیاسی روز و منطقه هستند؛ به طوری که شاید اصلا از بسیاری از تحولات و اقداماتی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود، مطلع نباشند؛ موضوعی که با مهندسی افکار عمومی از طریق مشغول کردن مردم از طریق رسانه‌ها و هالیوود رخ می‌دهد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با تاکید بر لزوم پاسخ‌گویی قاطع و محکم مسوولان به این گونه اظهارات گفت: با توجه به بیانات رهبری مسوولان به خصوص در دستگاه دیپلماسی باید پاسخ آن‌ها را در مجامع بین‌المللی، بیانیه‌ها و ملاقات‌های دوجانبه با سایر کشورها بدهند و اقدامات آمریکایی‌ها را محکوم کنند.

حقیقت‌پور در پایان گفت که قطعا مجلس به عنوان بلندگوی آزاد مردم اظهار نظرها و واکنش‌های قاطعانه‌ای به این گونه ادعاها می‌دهد.

انتهای پیام

کد N954707

وبگردی