آفتاب
جلالی:

بررسی برجام در مجلس نباید به ابزاری برای انتخابات بدل شود

بررسی برجام در مجلس نباید به ابزاری برای انتخابات بدل شود

کاظم جلالی گفت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای، نباید کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس به ابزاری برای تبلیغات انتخاباتی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاظم جلالی، رئیس کمیسیون رهروان ولایت مجلس در حاشیه مراسم ترحیم برادر وزیر کشور با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون ویژه آن در مجلس اظهار کرد: پیرو نظرات مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای و اینکه جامعه را در این موضوع دو قطبی نکنیم باید بررسی برجام در کمیسیون ویژه آن در مجلس نیز به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و تبلیغاتی باشد.

او با بیان اینکه بسیاری از مسایلی که در موضوع برجام مطرح می شود مربوط به منافع و امنیت ملی است و نباید جزئیاتش در رسانه‌ها و مخصوصا رادیو و تلویزیون مطرح شود افزود: کمیسیون برجام ماموریتش بررسی متن برجام و ارائه گزارش به مجلس است و بهتر است دوستان عضو این کمیسیون خود متن برجام را مورد بررسی قرار دهند و بعد از بررسی متن بدون حاشیه پردازی به مجلس ارائه دهند.

جلالی با تاکید بر اینکه نباید بررسی برجام تبدیل به یک اختلاف شود اظهار کرد: بررسی برجام در مجلس نباید سبب ایجاد اختلاف شود و به سود فعالیت‌های انتخاباتی باشد، این موضوعی است که در ایالات متحده اتفاق افتاد و بررسی برجام در سنا به یک موضوع اختلافی با محوریت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بدل شد. بدیهی است ما نباید بگذاریم چنین اتفاقی در ایران بیفتد.

وی یادآور شد: خوب است کمیسیون برجام در فضایی آرام و به دور از مسایل حاشیه‌ای با دقت نظر کار خودش را ادامه دهد.

رییس فراکسیون رهروان ولایت مجلس درباره بررسی اسناد مربوط به برجام توسط نمایندگان عضو کمیسیون ویژه آن نیز گفت: ایرادی ندارد که اسناد این موضوع را دوستان ما در مجلس بررسی کنند اما لازم است که حتما این موضوعِ بررسی اسناد تبدیل به مجادلات بی حاصل سیاسی نشود.

انتهای پیام

کد N954467

وبگردی