آفتاب
سردار نقدی:

مفسدان اقتصادی از زمینه‌های مهم نفوذ دشمن در کشور هستند

مفسدان اقتصادی از زمینه‌های مهم نفوذ دشمن در کشور هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مفسدان اقتصادی یکی از زمینه‌های مهم نفوذ دشمن در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، سردار نقدی صبح امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه امام رضا(ع) در مجتمع آینه‌ها، عنوان کرد: از مهمترین خاستگاه‌های نفوذ دشمن مفسدان اقتصادی هستند. کسانی که وقتی در منصب‌ها قرار گرفتند، کیسه‌های خود را پر و بیت‌المال را غارت کردند. اینها یکی از زمینه‌های نفوذ دشمن هستند چون می‌بینند مادامی که جمهوری اسلامی براساس دو رکن اسلامیت و مردمی بودن با صلابت حرکت می‌کند، برای آن‌ها خطرساز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این دستور اسلام است که عدالت برقرار شود، ادامه داد: این امر به اتکای مردم امکان‌پذیر خواهد بود. لذا کسانی که به دنبال زندگی‌ و ثروت‌های کلان و غرق شدن در رفاه برای خود هستند، به دنبال کمرنگ شدن ارزش‌ها و پایگاه‌های مردمی نظام هستند. امروز می‌بینیم آن‌هایی که بیت‌المال را غارت کردند، روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف راه انداخته‌اند تا چهره امریکا را خوب نشان دهند و پای آن‌ها را به کشور باز کنند چون به تبادل قوا نیاز دارند.

نقدی در خصوص زمینه‌های نفوذ دشمن تصریح کرد: مفسدان اقتصادی مجبورند آمریکا را به کمک فرا بخوانند و تا جایی که قدرت اسلام متکی بر مردم است، موفق نخواهند شد و سر از زندان درخواهند آورد. این افراد می‌دانند اگر پای آمریکا باز شود، آقازاده‌های مفسد بر این مملکت سلطنت خواهند کرد چون آمریکا همواره طرفدار سلطه‌گرها و اجحاف‌گران است.

وی با بیان اینکه آن‌ها می‌خواهند از آمریکا به عنوان تکیه گاه استفاده کنند، افزود: مفسدان اقتصادی می‌خواهند در مقابل مردم ایران تکیه‌گاه داشته باشند و چون تکیه گاه مردمی ندارند، به دنبال ارتباط با آمریکا هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مفسدان اقتصادی می‌خواهند با اشک تمساح ریختن برای مردم به فریب متوسل شوند، در حالی که این‌ها همان کسانی هستند که در سال 88 نامه نوشتند که تحریم‌ها اضافه شود و به وسیله آن کرامت خود را زیر پا گذاشته و به جامعه خیانت کردند. این افراد در حال حاضر نیز با عوام‌فریبی به دنبال دوست شدن با مردم هستند.

وی عنوان کرد: ما در گذشته سابقه دوستی با دولت آمریکا را داشته‌ایم و در آن زمان یک اکثریت بی‌سواد در کشور وجود داشت و در روستاها برق، آب ،گاز و هیچ امکاناتی وجود نداشت. این امر در کشورهایی که در حال حاضر با آمریکا دوست هستند نیز قابل مشاهده است که بهترین مثال آن ترکیه است. قیمت بنزین در این کشور گران‌ترین نرخ در جهان است و وضعیت اقتصادی بسیار بدی را دارد، در حالی که عضو ناتو است و نوکر تمام وقت آمریکایی‌هاست و هر جنایت و فسادی که آمریکا بخواهد را انجام می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص تاثیر اسلام و ایران در منطقه و جهان افزود: انقلاب اسلامی با سرعت چشمگیر در حال پیشروی است و سنگرها را از دست شیطان‌ها و قدرت‌های شیطان صفت خارج می‌کند و ما آن را در عراق، لبنان، فلسطین، بحرین و شمال آفریقا و سایر کشورها شاهد هستیم.

نقدی در رابطه با اقدامات آمریکا و غرب گفت: آن‌ها به همه چیز از جمله ترور،‌ جنگ، تحریم اقتصادی، سیاسی و جنگ‌های بزرگ فرهنگی متوسل شدند و همه امید آن‌ها معطوف به یک نقطه است و بر اساس آن می‌خواهند با یک جریان نفوذی از درون، این نهضت را زمین‌گیر کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند که امروز دشمن بر دو رکن استوار است، نفوذ و اختلاف. ما سال‌هاست که با مساله اختلاف مواجه هستیم. از اول انقلاب با آن درگیر بوده‌ایم. خدا را شکر بینش اسلام، علمای اسلام و مراجع تقلید و حتی برخی از برجستگان اهل سنت تلاش دشمن را برای اختلاف عقیم کرد، در حالی که آن‌ها می‌خواستند با تحریک عواطف شیعه وسنی آن‌ها را به جنگ مذهبی بکشانند اما مردم بیدار ما همه این نقشه‌ها را خنثی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص جریان‌هایی که دوستی با آمریکا تبلیغ می‌کنند، گفت: بشار اسد در سوریه است. آیا در عراق و افغانستان بشاراسد وجود دارد؟ شما که دلتان برای آن کودک آواره سوری می‌سوزد، چرا عکسی از کودکان کشته شده با بمب‌های‌تان در یمن منتشر نمی‌کنید. مردم ما بصیر و بیدار هستند و فریب این تبلیغات را نمی‌خورند و هیچ سلاحی نخواهد توانست جلوی ایران را بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: یکی از مکان‌هایی که پیشرفت آن پیشرفت در دنیا را به دنبال دارد، همین مشهد مقدس است. لذا اینجا پایتخت معنوی کشور است و آن چیزی که در اینجا صادر می‌شود به جان افراد نفوذ می‌کند و باید در آن سرمایه‌گذاری کرد. با وجود تمام زحماتی که کشیده‌ایم راهی طولانی در پیش داریم و کارهای زیادی پیش روی ماست تا یک استان الگو و به ویژه یک شهر الگو درست کنید. بدون شک ما مسئول همه کارهای اجرایی نیستیم ولی کسوت پاسداری از انقلاب این را از ما می‌طلبد که در وظایف خود به خوبی عمل کرده و در کارهای دیگران کمک و محرک باشیم.

نقدی افزود: مشهد شهری است که میلیون‌ها زائر از داخل و خارج می‌آیند و بدون نیاز به هیچ کتابی این شهر یک نماد برای معرفی جمهوری اسلامی است. این کار ساده‌ای نیست اما باید توکل کرد. ما در مشهد امام رضا(ع) را داریم و عظیم‌ترین مشکلات تاریخ بشر هم که باشد با توسل به ایشان حل خواهد شد. وقتی چنین چیزی وجود دارد نیاز به شرق و غرب نداریم و عظمت این امام خیلی از مشکلات ما بزرگتر است.

انتهای پیام

کد N954411

وبگردی