آفتاب
از امشب در شبکه سحر

پخش سری دوم «راهنمای سفر در ایران» آغاز می شود

پخش سری دوم «راهنمای سفر در ایران» آغاز می شود

سری دوم مستند «راهنمای سفر در ایران» از امشب شنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سحر می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «راهنمای سفر در ایران» با هدف گسترش صنعت توریسم در کشور، به تهیه کنندگی مرتضی حسیبی طاهری و کارگردانی علیرضا فرید شمس آباد در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای به صورت هفتگی شنبه ها ساعت ۲۲ از شبکه سحر پخش می شود.

آزاده میرزایی و همسر انگلیسی او استوارت دنیسون دو راوی برنامه هستند و برای اولین بار است که در تلویزیون ایران از راوی انگلیسی زبان استفاده می شود. استوارت دنیسون دو سال پیش به ایران سفر کرد و با اطلاعات اندکش به دنبال کشف ناشناخته های طبیعی ایران بود.

او اکنون با مستند «راهنمای سفر در ایران» مخاطب انگلیسی زبان را با جاذبه های تاریخی، طبیعی و جلوه های مدرن زندگی ایرانی استان های فارس، مازندران، گیلان، اردبیل و خراسان آشنا می کند.

عوامل مستند «راهنمای سفر در ایران» عبارتند از تهیه کننده: مرتضی حسیبی طاهری، کارگردان:علیرضا فرید شمس آباد، راویان: آزاده میرزایی و استوارت دنیسون، مجری طرح: محسن همایونی طوسی، تدوین: علی صدخسروی و مریم دهقانپور، کارشناس میراث فرهنگی: ساسان قاسمی

مجموعه مستند راهنمای سفر در ایران به تهیه کنندگی مرتضی حسیبی طاهری و کارگردانی علیرضا فرید در سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر تهیه شده است. تکرار این مجموعه چهارشنبه‌ها ۳ بامداد و پنجشنبه‌ها ساعت۲۴  از همین شبکه پخش می شود.

کد N954375

وبگردی