آفتاب
قادری با اشاره به بیانات رهبری:

رژیم صهیونیستی نباید امیدی به بقایش داشته باشد

رژیم صهیونیستی نباید امیدی به بقایش داشته باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تأکید بر پاسخگویی مسئولین برای پاسخ دادن به رجزخوانی‌های آمریکا، اظهار کرد: کمیسیون ویژه رسیدگی برجام نقاط قوت را در کنار قوت و نقاط ضعف را هم در کنار نقاط ضعف ببیند.

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تأکید بر پاسخگویی مسئولین برای پاسخ دادن به رجزخوانی‌های آمریکا، اظهار کرد: کمیسیون ویژه رسیدگی برجام نقاط قوت را در کنار قوت و نقاط ضعف را هم در کنار نقاط ضعف ببیند.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند مذاکره کنندگان ما خوب ظاهر شدند، گفت: مقام معظم رهبری مسئولیت مذاکره کنندگان را نادیده نگرفتند و این نشان دهنده درایت ایشان است و همواره بنای‌شان بر این بوده که مدیران دیپلماسی و اداری کشور را در هر حوزه‌ای با رهنمودهایشان هدایت کرده‌اند.

وی افزود: در همین راستا کمیسیون ویژه بررسی برجام هم باید ضمن لحاظ کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری نقاط قوت را در کنار هم و نقاط ضعف را هم در کنار هم ببیند تا نتیجه و خروجی کار رضایت‌بخش باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس در خصوص ضرورت تأکید بر مواضع بر حق جمهوری اسلامی ایران در مقابل ادعاها و اتهامات مقامات آمریکایی، گفت: همان‌طور که رهبری اشاره کردند که آمریکا دشمنی خودش را پنهان نمی‌کند، می‌دانیم که آمریکایی‌ها به طور مرتب بر طبل اتهام‌زنی و مخالفت‌ با ما می‌کوبند و دلیلی ندارد که ما جواب‌ آنها را ندهیم. لذا باید در مقابل این جسارت‌ها و رجزخوانی آنها پاسخ دهیم که احساس نکنند مردم ما از خوی انقلابی خود دور شده‌اند.

قادری خاطرنشان کرد: بنابراین وظیفه مسئولین است که به رجزخوانی‌های آمریکا پاسخ دهند که این پاسخ دادن‌ها کمک می‌کند تا مردم در کشور امیدواری‌شان نسبت به نظام اسلامی بیشتر شود. لذا سکوت و خاموش بودن مسئولین در این موارد خیلی توجیهی ندارد.

وی درباره اینکه چقدر ضرورت دارد بر حمایت از جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی تأکید شود، گفت: جبهه مقاومت مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی است که اسرائیل به کشورهایی اعم از فلسطین و لبنان روا داشته است. در حالی که ماهیت این رژیم جعلی بوده و ریشه در رأی و نظر مردم ندارد چرا که با زور و استثمار در نقشه جغرافیایی جهان برای خود جایی پیدا کرده و نباید امیدی به بقایش داشته باشد و مطمئناً دیر یا زود وجدان‌های آگاه و شریف اجازه نمی‌دهند این بی‌عدالتی‌ها ادامه یابد.

این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: اسرائیل در طول سال‌های گذشته در مرزهای خودش محدود شده است و با توجه به موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌بینیم که خوی تجاوزگری آنها روز به روز تضعیف می‌شود و نتوانسته در مقابل حزب‌الله، حماس و مبارزان فلسطینی مقاومت کند و عددی نیست که بخواهد در مقابل ما عرض اندام کرده و تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام

کد N952073

وبگردی