آفتاب

پربیننده سیاسی 4 شنبه:پیش بینی مشاور سردار سلیمانی درباره یمن/حرفهای یک منتقد بعد از مدتها سکوت

پربیننده سیاسی 4 شنبه:پیش بینی مشاور سردار سلیمانی درباره یمن/حرفهای یک منتقد بعد از مدتها سکوت

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهدای مدافع حرم از مظلوم‌ترین شهدای انقلاب بوده و تحت امر ولایت عمل کردند.

سردار رونده با اشاره به ارزش والای شهدای مدافع حرم در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف خود شهدای زیادی را نثار کرده است و شهدای مدافع حرم به دور از وطن خویش مظلومانه به شهادت رسیده‌اند. اینجا را ببینید.

در برجام از خطوط قرمز عبور شده

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی مجمع اصولگرایان استان قم  گفت: قدر مسلم این است که در برجام از خطوط قرمز عبور شده و این امر قابل انکار نیست. اینجا را ببینید.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: در کمیسیون برجام اعضای تیم مذاکره‌کننده فعلی فقط به فلک بسته نشدند. اینجا را ببینید.

نحوه استقبال هاشمی از رئیس جمهور اتریش

در یکی از تصاویری که امروز از دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده است، آیت الله هاشمی رفسنجانی که به استقبال هانس فیشر رفته است، دست در دست او راه می روند. اینجا را ببینید.

سخنان مهم رهبر انقلاب درباره برجام و انتخابات مجلس

صبح ذيروز هزاران نفر از اقشار مختلف مردم با حضور در حسینیه‌ امام خمینی با رهبر انقلاب دیدار کردند. ایشان با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد. اینجا  و   اینجا  را ببینید. 

حاشیه های روز گذشته کمیسیون برجام  [span]
[span]در گزارشی که امروز شبکه خبر از کمسیون برجام منتشر کرد سخنان سعید جلیلی در کمسیون و انتقادات او به برجام پخش شد. البته این سخنان ناقص ماند و شبکه خبر بدون هیچ توضیحی از اواسط برنامه پخش آن را قطع کرد. اینجا را ببینید. [span]

آیت الله موسوی بجنوردی گفت: عقیده‌ام این است که هیچ منعی برای حضور زنان در مجلس خبرگان نیست. اینجا را ببینید. [span]

/212 17

کد N951875

وبگردی