آفتاب

قنبرزاده:سقوط هم بکنیم از منصوریان حمایت می‌کنیم

قنبرزاده:سقوط هم بکنیم از منصوریان حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید اگر تیمش امسال سقوط کند هم از منصوریان حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت باشگاه نفت تهران، منصور قنبرزاده در مورد آخرین وضعیت تیم نفت، گفت: خوشبختانه تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و کادر فنی ما به غیر از مبعلی سایر نفرات را برای بازی با الاهلی در اختیار دارد. بازیکنان ما هم به دلیل شکست یک بر صفری که در بازی رفت مقابل الاهلی داشتند، برای بازی برگشت در دوبی انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند با گذشتن از سد الاهلی به جمع 4 تیم برتر آسیا دست پیدا کنند.

وی افزود: باشگاه نیز تمهیدات لازم را برای این بازی در نظر گرفته است. تعدادی از نمایندگان باشگاه برای هماهنگی‌های لازم 22 شهریور به امارات خواهند رفت و تیم نیز فردای آن روز راهی دبی می‌شود. همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

قنبرزاده در مورد مشکلات مالی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: ابتدا باید از تلاش‌ها و اقدامات فداکارانه کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که با وجود مشکلات مالی چیزی از انگیزه‌های آنان در تمرینات و بازی‌های تیم کم نشده و آنها برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی عنوان کرد: بخشی از اقساط سال گذشته توسط اسپانسر پرداخت نشده و این موضوع باعث شده مشکلاتی مالی پیش بیاید و شرمنده کادرفنی و بازیکنان شویم. در حال حاضر پیگیر حل این موضوع هستیم تا از شرمندگی بازیکنان درآییم چون شرایط فعلی آنها را به خوبی درک می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تصریح کرد: بازیکنان به طور میانگین 25 درصد از سال گذشته طلبکارند و در فصل جدید نیز پرداخت‌هایی جزئی به آنها داشته‌ایم. بنابراین از اسپانسرهای باشگاه تقاضا داریم مساعدت لازم را در پرداخت اقساط باقی‌مانده خود انجام دهند. خوشبختانه شاهدیم کادرفنی و بازیکنان با کمترین تاثیرپذیری از این مسائل با همه وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند که این موضوع مسئولیت مسئولان را بیشتر می کند.

وی در مورد مطالبی مبنی بر اینکه بازی برگشت با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا یا بازی با استقلال در لیگ برتر آخرین فرصت سرمربی تیم برای نتیجه گرفتن است، تاکید کرد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد چون ما به سرمربی و بازیکنانمان کاملا اعتقاد داریم و مطمئن هستیم این تلاش‌ها و زحمات آنها منجر به نتیجه گیری می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد: منصوریان و بازیکنانش پتانسیل بالایی دارند و ما به این پتانسیل کاملا واقفیم. بنابراین نه تنها در صورت بشکست در دو بازی مقابل الاهلی یا استقلال بلکه اگر خدایی نکرده سقوط هم کنیم بازهم از منصوریان حمایت می‌کنیم، چون اعتقاد داریم حمایت از او حمایت از یک جریان سالم در فوتبال است.

انتهای پیام

کد N951628

وبگردی