آفتاب
یک مسئول:

کمتر از 3 درصد جمعیت اردبیل گرفتار مواد مخدر هستند

کمتر از 3 درصد جمعیت اردبیل گرفتار مواد مخدر هستند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: کمتر از 3 درصد جمعیت استان اردبیل به مواد مخدر گرفتار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، صادق سروری در همایش تجلیل از بهبود یافتگان از اعتیاد در مجتمع فدک اردبیل گفت: اعتیاد امروز یکی از مشکلات قرن معاصر است که امروز مشکل اکثر خانواده‌ها شده است.

سروری با بیان اینکه دراستان اردبیل کمتر از 3 درصد جمعیت استان اردبیل به موادمخدر گرفتار شده است، افزود: سعی داریم در قالب شکل گیری کمیته‌های مختلف نسبت به رفع و بهبود گروه‌های آسیب پذیر اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما به افراد معتاد نگاهی دلسوزانه است، چرا که این اقشار سالم نیستند و یک بیمار محسوب می‌شوند‌، افزود: سعی‌مان بر این است تا با همکاری دستگاه‌های مختلف و مردم در پیشگیری و به حداقل رساندن این مواد خانمانسوز قدم‌های مثبتی برداریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل ازهمکاری انجمن‌های پیشگری از اعتیاد در سطح استان اردبیل قدردانی کرد و ادامه داد: امروز خوشبختانه تعداد افرادی که نسبت به ترک اعتیاد اقدام می‌کنند، زیادتر شده و این نشان دهنده عزم و اراده آنهاست که جای خوشحالی است.

سروری افزود: جلساتی که با اقشار تاثیرگذار اعم از شوراهای شهر و روستا، هیات‌های مذهبی، متولیان حوزه فرهنگی و اجتماعی مقرر شد تا با محوریت قرار دادن فعالیت‌های اجتماعی آسیب‌های حوزه مواد مخدر را از بین ببریم.

در این مراسم از200 نفر ازمعتادان بهبود یافته تجلیل شد.

همچنین از تلاش‌های عوامل دادگستری استان اردبیل، نیروی انتظامی، مراکز ترک اعتیاد وانجمن معتادان گمنام تقدیر شد.

انتهای پیام

کد N951053

وبگردی