آفتاب
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

رونمایی از دستاوردهای جدید ارتش در هفته دفاع مقدس

رونمایی از دستاوردهای جدید ارتش در هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و برگزاری رژه‌ نیروهای مسلح در این هفته از رونمایی سلاح‌ها و دستاوردهای جدید نیروی زمینی ارتش خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر کیومرث حیدری در حاشیه چهارمین همایش سراسری بهداشت روان نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در این هفته اظهار کرد: هر ساله در هفته دفاع مقدس از دستاورد جدید نیروهای مسلح رونمایی می‌شود که امسال نیز نیروی زمینی از دستاوردهای جدید خود رونمایی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: رونمایی از سلاح‌های جدید زرهی و ضد زرهی ، انواع‌ ربات‌های نظامی و نفربرها و همچنین سلاح‌های ضد هوایی از جمله دستاوردهایی است که نیروی زمینی ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سوالی درباره‌ شلوغی‌های مرزهای شمال غرب کشور و فعالیت گروهک تروریستی پژاک در این مناطق، گفت: شلوغی در این مرزها ایجاد نشده است. هرگونه حادثه‌ امنیتی در مرزهای شمال غربی کشور به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با بیان این که بزه‌کاری‌های مرزی دائما در مرزهای کشور اتفاق می‌افتد، به فعالیت گروهک تروریستی پژاک در منطقه شمال غرب اشاره و خاطر نشان کرد: گرچه گروهک پژاک فعالیت‌هایی در مرزهای شمال غرب کشور دارد اما این فعالیت‌ها تاثیری بر امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران نمی‌گذارد چرا که عناصر پژاک با دولت ترکیه و همچنین بخش‌هایی از کردستان عراق درگیر هستند و فعالیت‌های این گروهک، موضوع امنیتی قابل طرحی برای کشور ما ایجاد نمی‌کند.

حیدری در پایان با اشاره به آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید علیه کشور تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره پا در رکاب آماده‌ مقابله با هرگونه تهدید و خطر علیه کشور است.

انتهای پیام

کد N951043

وبگردی