آفتاب
اقبال شاکری:

نهادهای مسئول در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۲ کجایند؟

نهادهای مسئول در پرداختن به آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۲ کجایند؟

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه از نهادهای مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی منطقه ۱۲ خبری نیست و شهرداری هم به تنهایی نمی‌تواند از حل مشکلات این منطقه برآید.

به گزارش خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اقبال شاکری امروز سه شنبه در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید خود از پروژه تونل توحید اظهار داشت: ریزش آب در این پروژه پرسش‌هایی را ایجاد کرده بود؛ اما در حال حاضر تونل توحید به روش جدیدی در حال آب بندی شدن است.

وی افزود: نشت آب از شکستگی لوله آبی که باید منتقل می‌شد و در نقاطی که عایق بندی نشده بود، آغاز شد. البته دو شب گذشته میزان نشت آب کمتر شده ولی تا عایق بندی به اتمام نرسد احتمال این‌که این وضعیت ادامه داشته باشد، وجود دارد.

به گفته عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران به دلیل تأخیر در پرداخت هزینه‌های مربوطه، پیمانکار روند کار را کند کرده که لازم است توجه لازم به این امر صورت گیرد.

وی در ادامه اظهارات خود به بازدید از مناطق جنوبی شهر تهران به همراه مختاباد عضو کمیسیون فرهنگی شورا و امرودی معاون فرهنگی شهردار تهران اشاره کرد و گفت: آسیب اجتماعی یک معضل بزرگ است و ما در تهران منطقه خاصی داریم که در آن، آنچه به عنوان یک انسان انتظار داریم خبری نیست.

شاکری افزود: جمعی از افراد به شکل نامناسبی در این نقطه از شهر(محله هرندی) زندگی می‌کنند و اگر شهرداری اقدامات خود را در این نقاط انجام ندهد فاجعه روزانه‌ای رخ می‌دهد این در حالی است که از دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه برای رسیدگی به این موضوع خبری نیست.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان این ‌که شهرداری به تنهایی نمی‌تواند از پس حل این مسائل بربیاید و باید به نیاز بزرگ پارک شوش پاسخ داده شود، تصریح کرد: هنگام حضور در این محل در خودرو مورد حمله تعدادی از افراد قرار گرفتیم با این اوصاف می‌توان گفت فرزندان ما در خطر قرار دارند و اگر شهرداری کار باقی‌مانده دیگران را انجام ندهد اوضاع بدتر از این می‌شود.

انتهای پیام

کد N949975

وبگردی