آفتاب
با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) انجام می‌شود،

بهره‌برداری شش طرح تولیدی در قالب طرح برکت

بهره‌برداری شش طرح تولیدی در قالب طرح برکت

بهره‌برداری از شش طرح تولیدی در قالب طرح برکت انجام پذیرفته با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان مازندران آغاز شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهره‌برداری از شش طرح تولیدی که شامل تولید شمش فولاد در کارخانه فولادین تراش آمل، تولید لبنیات در کارخانه شادشیر شمال، تولید داروهای دامپزشکی در کارخانه نگین فسفات شمال، ساخت انواع پیچ و مهره در کارخانه پیشتازان صنعت بابل، تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی در کارخانه پاک کاغذ سبز مرزن‌آباد، تولید انواع پکیج‌های حرارتی در کارخانه تجارت خزر مرزن‌آباد که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در قالب طرح برکت انجام پذیرفته با حضور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسئولان استانی در روز چهارشنبه هجدهم شهریورماه رسماً اعلام خواهد شد.

همچنین در حاشیه این مراسم افتتاح مدرسه برکت و شروع عملیات اجرایی ساخت 8 مسجد و یک دستگاه پل روستایی برکت در مناطق محروم استان مازندران به طور هم‌زمان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است حجم سرمایه گذاری در این طرح‌ها که با محوریت کارآفرینی و اشتغال‌زایی توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم و اقتصاد مقاومتی هدف‌گذاری شده است بالغ بر هزارو صدوهفتاد میلیارد ریال می‌باشد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف شناسایی فرصت‌های بخش خصوصی به عنوان موتور توانمندسازی اقتصادی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور از طریق بنیاد برکت در راه‌اندازی طرح‌های عمرانی، زیربنایی اقتصادی، مدرسه‌سازی و تأسیس و توسعه پروژه‌های اقتصادی در بخش‌های کشاورزی و صنعتی نیز به گونه‌ای عمل می‌کند که این پروژه‌ها، دارای تأثیر کلی بر توسعه اقتصادی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، افزایش فرصت‌های شغلی، توسعه کارآفرینی، فقرزدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی داشته باشند.

انتهای پیام

کد N949917

وبگردی