آفتاب
کمیته‌های مقاومت فلسطین در واکنش به شهادت مادر «علی دوابشه»:

جام غضب فلسطینیان کرانه باختری بر سر صهیونیستها خالی خواهد شد

جام غضب فلسطینیان کرانه باختری بر سر صهیونیستها خالی خواهد شد

کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای در واکنش به شهادت مادر «علی دوابشه» کودک سوزانده شده فلسطینی، اعلام کردند: فلسطینیان ساکن کرانه باختری به زودی جام غضب خود را بر سر صهیونیستها خالی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، کمیته های مقاومت فلسطین امروز دوشنبه در واکنش به شهادت مادر «علی دوابشه» کودک سوزانده شده فلسطینی بیانیه صادر کردند.

بر اساس این گزارش، با شهادت «ریهام دوابشه» پس از شهادت «علی دوابشه» و «سعد وابشه»، جنایت هولناک شهرک نشینان صهیونیست علیه خانواده دوابشه کامل شد.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین آمده است: تمامی شواهد حاکی از آن هستند که هر سه عضو خانواده دوابشه در همان روز اول آتش سوزی به شهادت رسیدند، اما دشمن صهیونیستی برای جلوگیری از فوران آتش خشم فلسطینیان، شهادت هریک از آنها را در فواصل زمانی مختلف اعلام کرد.

در بیانیه این کمیته ها همچنین آمده است: دشمن صهیونیستی توهمی را در سر می پروراند که کرانه باختری از صحنه نبرد میان صهیونیست ها و فلسطینیان خارج شده و نقشی در معادلات مقاومت ایفا نمی کند؛ این در حالی است که با جنایت هولناکی که اخیرا اتفاق افتاد باید منتظر بود تا جام غضب فلسطینیان کرانه باختری بر سر صهیونیستها خالی شود.

این کمیته ها با بیان اینکه صهیونیست ها به دلیل جنایت هولناکی که مرتکب شدند، تاوان سختی را پس خواهند داد، تصریح کردند: مردم مقاوم فلسطین هیچگاه در قبال چنین جنایت هایی دست بسته نخواهند ایستاد.

کمیته های مقاومت فلسطین با تأکید بر لزوم پافشاری بر گزینه مقاومت مسلحانه به عنوان تنها راه مبارزه با رژیم صهیونیستی، از مردم فلسطین در کرانه باختری خواستند تا در اعتراض به شهادت خانواده دوابشه، با ریختن به خیابانها خشم خود را به دشمن صهیونیستی نشان دهند.

گفتنی است، پیشتر «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در پی شهادت «ریهام دوابشه» مادر«علی دوابشه» کودک شیرخواری که به دست صهیونیست ها زنده زنده سوازنده شد، سه روز عزای عمومی اعلام کرده بود.

رژیم صهیونیستی نیز به دنبال اعلام رسمی شهادت ریهام دوابشه و به دلیل هراس از خشم فلسطینی ها در برابر جنایات این رژیم، در کرانه باختری حالت فوق العاده اعلام کرده است.

کد N948920

وبگردی