آفتاب

نظام‌مند کردن کشاورزی مهم‌ترین وظیفه نظام مهندسی

نظام‌مند کردن کشاورزی مهم‌ترین وظیفه نظام مهندسی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: نظام‌مند کردن نظام کشاورزی وظیفه‌ی اصلی و اساسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی قزوین، «نیازعلی ابراهیمی‌پاک» در جلسه‌ی مشترک با اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی به‌عنوان یک تشکل خصوصی مرتبط با بخش کشاورزی باید نظرات کارشناسی خود را در خصوص مسائل و مشکلات بخش کشاورزی ارائه کند.

وی افزود: این سازمان می‌تواند یک نقشه راه و حرکتی را برای توسعه‌ی بخش کشاورزی استان و استفاده‌ی بهینه از منابع طراحی کند.

ابراهیمی‌پاک بر لزوم تهیه برنامه مدون و بلند مدت توسط سازمان نظام مهندسی برای احیاء دشت قزوین با مشارکت کارشناسان بخش خصوصی تحت پوشش تأکید کرد.

«حمیدرضا نوری‌نیا»، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین نیز در این جلسه گفت: هم‌اکنون 3220 نفر عضو نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هستند که از این تعداد 2947 نفر کارشناس هستند.

وی افزود: در مجموع 20 رشته و گرایش تخصصی کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هستند.

نوری‌نیا تصریح کرد: هم‌چنین137 شرکت فنی و مهندسی و 41 کلینیک گیاه‌ پزشکی در این سازمان ثبت شده است که مشغول همکاری با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام

کد N948736

وبگردی