آفتاب

سبحانی نیا: تندروها از مشی اعتدالی لاریجانی هراس دارند

سبحانی نیا: تندروها از مشی اعتدالی لاریجانی هراس دارند

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس تأکید کرد که در جریان اصولگرایی، تندروی‌های سیاسی هیچ جایگاهی ندارد.

حسین سبحانی‌نیا گفت: متأسفانه فعالیت‌ جریان‌های تندرو در بدنه اصولگرایی کشور، همواره یکی از مشکلات این جریان بوده و این‌گونه فعالیت‌ها و سیاست‌هایشان تبعات بسیاری را برای جریان اصولگرایی به‌دنبال داشته است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی جریان‌های تندرو اصولگرایی در حال منزوی شدن هستند، افزود:‌ قطعا اظهارات تخریبی و طرح اتهامات بی پایه و اساس، به مصلحت افراد تندرو نیست.

وی ادامه داد: اظهارات اشتباه، غیرکارشناسی و عجولانه اعضای جریان‌های تندرو اصولگرا نشان‌دهنده تأثیر چشمگیر شخصیت‌های برجسته اصولگرایی به‌ویژه دکتر لاریجانی است، از طرف دیگر این موضوع واضح و مبرهن است که رئیس مجلس یکی از شخصیت های موثر در این جریان بوده است، از این‌رو تندروها از نقش وی در بدنه اصولگرایی نگران هستند.

سبحانی نیا با اعلام اینکه فراکسیون رهروان ولایت همواره بر اساس مبانی اصولگرایی حرکت کرده و می‌کند، تصریح کرد: به‌طور حتم اعضای این فراکسیون بر این اعتقاد هستند که محور وحدت جریان اصولگرا، جامعتین خواهد بود و فراکسیون همواره از وحدت اصولگرایان حمایت کرده است.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، گفت: به‌طور حتم نیروهای افراطی اصولگرا با شیوه‌های تخریبی راه به جایی نمی‌برند و به نظر من این دست افراد نه در اردوگاه اصولگرایی جایی دارند و نه جایگاهی در بین مردم خواهند داشت.‌

27220

کد N948669

وبگردی