آفتاب

حیدرپور: تندروها عامل انشقاق در جریان اصولگرایی هستند/لاریجانی نقش برجسته ای در میان اصولگراها دارد

حیدرپور: تندروها عامل انشقاق در جریان اصولگرایی هستند/لاریجانی نقش برجسته ای در میان اصولگراها دارد

خانه ملت نوشت: یک نماینده اصولگرای مجلس اظهار کرد: به‌طور حتم افراد وابسته به جریان‌های تندرو نمی‌تواند طیف‌های باسابقه و تأثیرگذار اصولگرایی را حذف کنند.

عوض حیدرپورشهرضایی  در واکنش به اظهارات مطرح شده از سوی برخی تندروها علیه نیروهای اعتدالی مجلس گفت: فعالیت گروه‌های تندرو قطعا یکی از عوامل انشقاق در جریان اصولگرایی است، زیرا بدنه جریان هیچ وقت سیاست‌ها و تندروی‌های این افراد را بر نمی‌تابد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه یکی از مسائل اصلی به وحدت نرسیدن اصولگرایان، فعالیت و تنش‌زایی جریان‌های تندرو است، ادامه داد: در شرایط کنونی اگر اعضای این گروه‌های به‌دنبال حضور در جریان اصولگرایی هستند، باید در جهت تغییر نگرش و رویکرد گام بردارند.

حیدرپور با تأکید بر اینکه در جریان اصولگرایی، تندروی‌های سیاسی هیچ جایگاهی ندارد، تصریح کرد: به‌طور حتم افراد وابسته به جریان‌های تندرو نمی‌تواند طیف‌های باسابقه و تأثیرگذار اصولگرایی را حذف کنند، بلکه تلاش‌های ان‌ها در طرح اتهامات و مسائل نسبت به شخصیت‌های برجسته این جریان، در نهایت منجر به حذف خود آن‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سابقه دکتر لاریجانی از زمان انقلاب نشان می‌دهد که وی همواره و در تمام ادوار در خط جبهه اصولگرایی نقش و تأثیر به سزایی داشته است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: قطعا به وحدت رسیدن اصولگرایان روند و مسیر خود را طی می‌کند، حال افراد و جریان‌ها تندرو اگر به‌دنبال جا نماندن از این فرآیند هستند، باید نخست دست از سیاست‌ها و افکار خود بردارند.

27220

کد N948668

وبگردی