آفتاب
معاون سازمان اوقاف تاکید کرد

ضرورت اهتمام مبلغان به تولید محتوا در فضای مجازی

ضرورت اهتمام مبلغان به تولید محتوا در فضای مجازی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مبلغان باید در عرصه تبلیغی به خصوص در فضای مجازی تولید کننده محتوا باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مبلغان باید در عرصه تبلیغی به خصوص در فضای مجازی تولید کننده محتوا باشند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی در مراسم تجلیل از مبلغان طرح آرامش بهاری استان قم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های آنان در طرح‌ آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی گفت: انتظار ما این است که مبلغان برای طرح آرامش بهاری سال آینده از هم اکنون طرح و ایده‌های خود را ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ از طرح و ایده جدید که قابلیت ارائه به زائران و مسافران نوروزی را با در نظر گرفتن ظرفیت‌های آستان امامزادگان و بقاع متبرکه دارد به شدت استقبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در ارتباط با طرح آرامش بهاری جلسات و نشست‌هایی آغاز و آسیب شناسی و نیازسنجی‌ها انجام شده است.

وی با بیان این‌که «آموزش تخصصی مبلغان به صورت جدی و با در نظر گرفتن سطح بندی دنبال خواهد شد» گفت: در خصوص موقوفات حوزه‌های علمیه کمیته‌ای مشترک تشکیل شده است و باید این سخن را بگوییم که موقوفات حوزه‌های علمیه نسبت به دیگر موقوفات بسیار کمتر است.

شرفخانی با اشاره به این‌که «برخی از این موقوفات واگذار شده است» گفت: ضروری است که در این مسیر همه به ارتقاء موقوفات حوزوی اهتمام داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که «باید انجمن وقف یاوران حوزه‌های علمیه تشکیل شود» تصریح کرد: مردم در این عرصه علاقمند به کمک کردن هستند و ضروری است که به آنها آگاهی‌های لازم ارائه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و سخنان رهبری در این خصوص اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن بعد از توافق دنبال نفوذ است که این سخن رهبری بحث بسیار جدی بود و بحث نفوذ با جنگ آشکار تفاوت‌های جدی دارد.

شرفخانی با اشاره به این‌که «توافق در ظاهر بحثی سیاسی بوده است و آنها در توافق به دنبال تغییر رفتار هستند» گفت: تغییر رفتار همان تغییر فرهنگ است و تغییر رفتار ایران را در مبانی انقلاب می‌خواهند و بدبختی‌ آنها این است که برخی از سیاست‌ها که می‌خواهند اعمال کنند از سوی مشاوران لو می‌رود و پس از آن که اوباما صریحا اعلام کرد که ما دنبال تغییر رفتار هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این خصوص هشدارهای لازم را داده‌اند و فرمودند که تغییر رفتار با تغییر نظام هیچ تفاوتی ندارد.

وی گفت: باید در عین اینکه خودمان در عرصه دشمن شناسی به بصیرت لازم دست یابیم شرایط را برای مردم در این خصوص تبیین کنیم و مهم‌ترین مقوله در این عرصه تقویت وحدت کلمه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که «حرکت‌های فردی امروز به نتیجه نمی‌رسد» گفت: اگر غفلت کنیم قابل جبران نیست چرا که آنها برنامه‌ریزی بسیار جدی برای ما داشته‌اند.

انتهای پیام

کد N948461

وبگردی