آفتاب

پادشاهی که به حضور دو پسرش در جنگ علیه یمن اعتراف کرد

پادشاهی که به حضور دو پسرش در جنگ علیه یمن اعتراف کرد

واحد مرکزی خبر نوشت: دو پسر یکی از پادشاهان منطقه به نامهای ناصر وخالد در جبهه نیروهای موسوم به ائتلاف خلیج (فارس) تحت هدایت عربستان سعودی که جنگی تجاوزکارانه را علیه مردم یمن به راه انداخته، حضور دارند.

به گزارش  پایگاه خبری «مراه البحرین»، حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین روز یکشنبه تاکید کرد دو پسرش به نامهای ناصر و خالد در بین نیروهای خلیج (فارس) که ارتش یمن آنها را در پایگاهی در استان مارب (مرکز کشور)هدف حمله موشکی قرار داده بود، حضور داشتند.

به نوشته این پایگاه، پنج سرباز یمنی به اضافه چهل و پنج سرباز اماراتی روز جمعه گذشته در حمله موشکی به پایگاهی نظامی در استان مارب یمن کشته شدند.

برپایه این گزارش، حمد بن عیسی در جریان بازدید از مقر فرماندهی ارتش و دیدار با افسران شرکت کننده در جنگ علیه یمن گفت: «در چنین شرایطی، شریک احساسات پدرانه شهروندانمان هستیم و آن را ارج می نهیم به طوری که فرزندان ما سرتیپ شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه و سرگرد شیخ خالد بن حمد آل خلیفه با برادران خود در انجام وظیفه مقدس ملی در قالب نیروهای ائتلاف عربی برای دفاع از مشروعیت در یمن شرکت داشتند و به فعالیت خود در این وظیفه شرافتمندانه به عنوان تیمی یکپارچه با برادرانشان ادامه خواهند داد».

52261

کد N948259

وبگردی