آفتاب

پربیننده سیاسی یکشنبه:ادامه سریال خواب دیدن ها درانتخابات/سوالات آزمون مجلس خبرگان/نامه جدید مطهری

پربیننده سیاسی یکشنبه:ادامه سریال خواب دیدن ها درانتخابات/سوالات آزمون مجلس خبرگان/نامه جدید مطهری

عضو حزب کارگزاران گفت:اخیرا خبری را شنیدم که از ستاد ائمه جمعه موثرین و کسانی که باید در جایگاه ملی خود باشند از قول آیت‌الله مهدوی کنی رییس فقید مجلس خبرگان وصیت ابلاغ می‌کنند.

شهربانو امانی می گوید:از سال ٨٥ اين روش كاملا نخ‌نما شده است. به نظرمن آنها كمي از انتخابات مجلس نا اميد شده‌اند و به دنبال مجلس خبرگان رهبري هستند. اين هشداري براي اصولگرايان و اصلاح‌طلبان است. من اميدوارم اين رفتار ايذايي كه از اواخر ٧٥ درباره خواب‌ديدن‌ها به راه انداخته بودند و از مقدسات مردم سوءاستفاده مي‌كردند را پايان دهند. آنها از اين طريق مردم را از دامن اسلام دور مي‌كنند. اینجا را ببینید.

امتحان داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در بخش‌های مختلف فقهی در ساختماندبیرخانه خبرگان انجام شد. اینجا را ببینید.

مباحثه باهنر با یونسی درباره احمدی نژاد

باهنر گفت:آن زمان که بنده از آقای احمدی‌نژاد حمایت می‌کردم٬ مربوط به شهرداری بود.وزارت اطلاعات دولت اصلاحات به ایشان ایراد گرفته بود. من خدمت آقای یونسی رفتم و مشکل را جویا شدم. آقای یونسی به معاملات نفتیصورت گرفته در ارومیه اشاره کرد که من گفتم کدام استاندار مرزی این کاررا نکرده است؟ اینها همه از دولت مجوز داشتند. اما احمدی‌نژاد چیزی بهحساب خود نریخته است. اینجا را ببینید.

مقام معظم رهبری به مناسبت به سن تکلیف رسیدن آرمیتا رضایی‌نژاد فرزندشهید رضایی نژاد برای وی هدیه فرستادند.اینجا را ببینید.
علیرضا زاکانی، رئیس کمیسیون ویژه برجام، پس از حاشیه های ایجاد شدهدرباره حضور وی در برنامه گفتگوی ویژه خبری یادداشتی منتشر کرد. اینجا راببینید.

ناگفته‌های استعفای جوان‌ترین عضو خبرگان

حسن نمازی، جوانترین عضو خبرگان، متولد سال ٥٤ است و از سال ١٣٨٥ یعنی ابتدای دوره چهارم مجلس خبرگان، از آذربایجان‌غربی وارد این مجلس شده است. نمازی فرزند آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهر کاشان است. اینجا را ببینید.


دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مخالفان بررسی برجام درمجلس شورای اسلامی دو دسته اند؛برخی از آنها از روی دلسوزی سخن می گویند اما برخی از آنها مشکوکند. اینجا را ببینید.


سفیران جدید کشورهای عراق، مجارستان، برونئی، بنین و سریلانکا امروزاستوارنامه های خود را به حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان تقدیم کردند. اینجا را ببینید.


وکیل‌مدافع محمدمحسن مهاجرانی گفت: شکایت از میرکاظمی (وزیر اسبق نفت)برای بررسی به دفتر نظارت بر امور نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال شدهاست. اینجا را ببینید. 

نامه جدید مطهری به یک وزیر

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای به وزیر دادگستری نگاه جدید او به حصر و ممنوع التصویری را گامی در راه حل این دو موضوع عنوان کرد. اینجا را ببینید.

/ ٢٩٢١٧

کد N947872

وبگردی