آفتاب
مومنی خبر داد:

تامین امنیت و بستر مناسب برای رقابت انتخاباتی اولویت امسال ناجا

تامین امنیت و بستر مناسب برای رقابت انتخاباتی اولویت امسال ناجا

جانشین فرمانده ناجا تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی را از اولویت های این نیرو عنوان کرد و گفت: مردم عزیز برای سرنوشت خودشان پای صندوق های رای بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کننند.

به گزارش سرویس «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسکندر مومنی در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران، اظهارداشت: نیروی انتظامی یک رویکرد در مقوله امنیت داردکه آن پلیس اجتماعی و امنیت مردم محور است که امروز تجلی آن را در صحبت های مسئولان می بینیم.

وی با بیان اینکه ناجا بدون حضور مردم نمی تواند امنیت را برقرار کند و امنیت هم بدون حضور مردم محقق نخواهد شد، افزود: امنیت امروز نعمت بزرگی است که باید برایش شکر گذاشت زیرا گروه های تکفیری سعی می کنند در مناطق غرب آسیا و مرزهای شرقی و غربی کشور ناامنی ایجاد کنند اما با هماهنگی خوب همه دستگاه ها تحت ولایت و رهبری فرمانده معظم کل قوا امروز شاهد امنیت قابل قبول و مطلوب هستیم که باید شکرگزار بوده و تشکر کنیم از مردم و مسئولان عزیز که این امنیت را ایجاد کرده اند.

وی گفت: امنیت نعمت بزرگی است که مغفول می باشد، سلامتی و امنیت دو نعمت مجهول هستند که در نبود این دو نعمت اهمیتشان حاصل می شود.

مؤمنی با بیان اینکه امنیت نباشد هیچ توسعه و پیشرفتی در هیچ نقطه ای از دنیا محقق نخواهد شد، تصریح کرد: امنیت بستر و اساس هر گونه پیشرفت و توسعه است و نعمتی است که چون الان داریم قدرشان را نمی دانیم.

وی ادامه داد: در ارزیابی سالیانه که توسط بازرسی کل ناجا صورت گرفت شرق استان تهران از نظر رضایتمندی مردم، رتبه سوم کشور را دارد که ضمن تبریک، تقدیر و تشکر می کنم؛ کسب این رتبه نشانگر رویکرد پلیس اجتماعی و امنیت مردم محور است.

جانشین فرمانده ناجا، ساماندهی اتباع بیگانه، پیشگیری و پیگیری جرایم مسلحانه ،مبارزه با مواد مخدر و سرقت را از مهمترین موضوعاتی دانست که می بایست در این استان مورد توجه قرار گیرد.

تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی اولویت ناجا

مؤمنی با بیان اینکه در سالجاری، دو اتفاق مهم را پیش رو داریم، تامین امنیت و ایجاد فضا و بستر مناسب و امن برای رقابت انتخاباتی را از اولویت های ناجا عنوان کرد و گفت: مردم عزیز برای سرنوشت خودشان باید پای صندوق های رای بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند؛ وظیفه ما و همه دستگاه های مسئول، فراهم کردن این بستر و فضای امن برای رقابتی سالم است که ناجا با تمام توان و تلاشش نسبت به تامین امنیت انتخابات اقدام خواهد کرد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم رقم بخورد.

وی ادامه داد: هرچه حضور مردم گسترده تر باشد و هرچقدر ما بستر رقابت سالم انتخاباتی را فراهم کنیم در امنیت ملی تاثیر مستقیم خواهد داشت.

وی تشکیل پلیس اقتصادی را یکی دیگر از اولویت های این نیرو عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیشرفت و توسعه اقتصادی، نیروی انتظامی در صدد است با هماهنگی و همکاری دولت و مجلس پلیس اقتصادی را تشکیل دهد.

مؤمنی گفت:هرچند برای توسعه اقتصادی علاوه بر اقدامات پلیسی، شرایط ایجابی دیگری نظیر حمایت از تولید و ایجاد فرصت های برابر ،شفافیت و در دسترس بودن اطلاعات مربوط به تولید، روزآمدی و ثبات قوانین و مقررات که بسیار مهم است، باید فراهم شود که امیدواریم هرچه سریع تر این اقدام صورت پذیرد تا بستر مناسب برای فعالیت های اقتصادی و کسب و کار فراهم و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران اسلامی باشیم .

جانشین فرمانده ناجا افزود: از امروز با حکم سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ "ناظری"به عنوان فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران منصوب و از زحمات و تلاش های برادر عزیزمان سردار"فتحی" تقدیر و قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: گزارش فرمانده سابق این استان نشانگر آن است که زحمات فراوانی کشیده شده و سردار "فتحی"و همکارانش در زمینه ماموریت ذاتی و راه اندازی این فرماندهی موفق و سرافراز بوده اند؛ همچنین از زحمات سردار "فتحی" که بعد از گذشت بیش از چهار سال به سنگر دیگری منتقل می شود، تقدیر و تشکری ویژه می کنیم.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت پلیس، مومنی با اشاره به سنوات خدمتی سرهنگ "ناظری"، گفت:وی در تمام مسئولیت هایی که داشتند موفق بودند که با توجه به این توفیقات وی به این مسئولیت انتخاب شدند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان از تمام مسئولان، مردم، روحانیت، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همکاران تقدیر و تشکر کرد و گفت:ما در نیروی انتظامی، خود را موظف می دانیم که در تقویت امنیت این منطقه با کمک مردم و مسئولان حمایت ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N947765

وبگردی