آفتاب
جانشین فرمانده کل ارتش:

به تمام اهداف تعیین شده در رزمایش فداییان حریم ولایت دست یافته‌ایم

به تمام اهداف تعیین شده در رزمایش فداییان حریم ولایت دست یافته‌ایم

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر مأموریتی که تاکنون به نیروی هوایی محول شده آن را با اقتدار و موفقیت به انجام رسانده است، گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش فداییان حریم ولایت دست یافته‌ایم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرتیپ موسوی، در منطقه رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه پنجمین رزمایش فداییان حریم ولایت اظهار کرد: تمام برنامه های پیش بینی شده در این رزمایش همانگونه که طراحی شده بود به خوبی و با دقت بسیار بالا توسط تیزپروازان نیروی هوایی در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت به مورد اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: الحمدلله نیروی هوایی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و پس از آن ثابت کرده که توان انجام هرگونه مأموریتی که به او محول شود را دارد و آن را با اقتدار و موفقیت به انجام می رساند.

موسوی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی انسانی ماهر، توانمند، شجاع و با انگیزه برخوردار است، افزود: فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیروی الهی، دانش و علم روز را برای اداره این نیرو در اختیار دارند.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به دلایل برگزاری رزمایش فداییان حریم ولایت پرداخت و گفت: اینگونه رزمایش‌ها و برنامه‌های تمرینی با توجه به تغییراتی که در مقابله با تهدیدات ایجاد می‌شود با برنامه ریزی گسترده و هدفمند انجام می‌شود تا آموزش‌ها، تاکتیک‌ها و تجهیزات در یک میدان عمل نزدیک به میدان عمل واقعی مورد آزمایش عملیاتی قرار گیرد و متناسب با تهدیدها ارتقا یابد.

موسوی در پایان افزود: الحمدلله در این رزمایش، تمرین های طراحی شده به خوبی اجرا شد و ما از همه همرزمان‌مان در نیروی هوایی تشکر می‌کنیم و این موفقیت را به ملت بزرگ ایران و فرماندهی معظم کل قوا تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام

کد N947126

وبگردی