آفتاب

سرقت جوان20ساله از آهن فروشی در برابر دوربین های مداربسته

سرقت جوان20ساله از آهن فروشی در برابر دوربین های مداربسته

ایران نوشت:عامل حمله مسلحانه به یک آهن‌فروشی در جریان تجسس‌های پلیس قائمشهر بازداشت شد.

 این حادثه هنگامی رخ داد که مرد آهن‌فروش با کارگرانش در داخل فروشگاه خود مشغول حسابرسی بود.
بنا بر این گزارش، در حالی که جوان آهن‌فروش در اتاقک فروشگاه خود پشت میز کارش نشسته بود و مشغول رسیدگی به حساب و کتاب با کارگرانش بود ناگهان در با صدای مهیبی باز شده و مرد نقابداری داخل دوید.

او پیش از آنکه مرد آهن‌فروش بتواند در گاو صندوق را ببندد با قمه بزرگی که در دست داشت کارگران را با تهدید از اتاقک بیرون انداخت و در را بست. سپس به سمت مرد آهن‌فروش رفته و در حالی که قمه را در هوا می‌چرخاند و فروشنده جوان را به مرگ تهدید می‌کرد خواست تا هر چه در داخل گاوصندوق دارد بیرون بریزد.

مهاجم نقابدار در حالی که هر لحظه خود را عصبانی‌تر از قبل نشان می‌داد با قمه ضرباتی روی میز کار مرد آهن‌فروش زده و مرد جوان را تهدید می‌کرد. مرد آهن‌فروش که وضعیت را خطرناک دیده بود 15 میلیون و هفتصد هزار تومان پول موجود در گاوصندوق را به مهاجم ناشناس نقابدار داد و او با سرعت زیادی محل حادثه را ترک کرد. همه این اتفاقات در حالی رخ داد که دوربین‌های مدار بسته نصب شده در داخل فروشگاه حرکات و رفتارهای مرد مهاجم را ثبت می‌کرد.
با فرار مرد مهاجم مرد آهن‌فروش پلیس را در جریان قرار داد. دقایقی بعد اکیپی از مأموران پلیس قائمشهر خود را به محل حادثه در جاده کیاکلا رسانده و تحقیق درباره چگونگی وقوع حادثه را آغاز کردند. آنان در نخستین اقدام به بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته فروشگاه پرداختند اما چهره پوشیده با نقاب مرد مهاجم باعث شد تا مأموران امکان شناسایی او را نداشته باشند.

در حالی که مدتی از آغاز بررسی‌ها و تحقیقات مأموران برای به دست آوردن ردی از این دزد می‌گذشت به دستور سرهنگ اتباعی طبری فرمانده پلیس شهرستان قائمشهر راهکارهای تازه‌ای برای به دست آوردن اطلاعاتی از دزد مسلح آهن‌فروشی ارائه شد.

با به کارگیری این شیوه‌ها بود که ردی از دزد مسلح به دست آمد و پلیس دریافت که عامل حمله به آهن‌فروشی جوان 20 ساله‌ای به نام آرمین بوده که از افراد شرور منطقه است.

با توجه به این یافته‌ها مأموران اقدام به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای این شهر کرده و آنجا را تحت کنترل‌های نامحسوس خود در آوردند تا اینکه وقتی از حضور مرد مهاجم نقابدار در مخفیگاهش اطمینان پیدا کردند آنجا را به محاصره خود در آوردند و پیش از هر گونه اقدامی از سوی آرمین او را غافلگیر کرده و به دام انداختند.

آرمین در مراحل نخستین بازجویی‌ها منکر هرگونه اطلاعی از ماجرای سرقت از آهن‌فروشی شده و سعی کرد مسیر تحقیقات مأموران را به گمراهی بکشاند اما با ارائه دلایل و مستندات غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود و ماجرای سرقت را به گردن گرفت.

 

1717

کد N946694

وبگردی