آفتاب
سردار فضلی:

در جبهه دیپلماسی نباید از نیرنگ دشمنان غافل شد

در جبهه دیپلماسی نباید از نیرنگ دشمنان غافل شد

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ امروز در جبهه دیپلماسی نباید از کید و نیرنگ دشمنان انقلاب و آمریکا غافل و از چراغ سبز آن‌ها خوشحال شویم.

به گزارش گروه دریافت حبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره 150 شهید شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: در موضوع برجام رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و با رهنمودهای خویش تکلیف مردم را روشن کردند. باید در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان هوشیار و مراقب بود، البته مردمی که با خدا معامله کرده‌اند حتماً پیروز خواهند شد.

او با بیان اینکه امروز در جبهه دیپلماسی و در برابر ترفندها و حملات دشمنان نباید از کید دشمنان انقلاب و آمریکا غافل و از چراغ سبز آن‌ها خوشحال شویم، افزود: ما با کسی عهد اخوت و برادری نداریم، ما یک صاحب، مولا و نایب امام زمان داریم و دنباله‌رو ولایت هستیم و اگر برخی از مسئولان و بزرگان نظام در فتنه 88 مردود شدند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار ما در آن میدان پر فراز و نشیب پیروز بودند.

سردار فضلی تأکید کرد: دشمن می‌خواهد با ایجاد اختلاف بین مسلمانان اهل سنت و شیعه تفرقه ایجاد کند و جمهوری اسلامی ایران را ناامن کند که با هوشیاری ملت و حضور پرشور خانواده‌های شهدای شیعه و سنی این توطئه دشمنان نقش بر آب شده است.

وی با بیان خاطراتی از عملیات فتح‌المبین و رشادت‌های رزمندگان اسلام افزود: امروز اوج عصبانیت کفار و مستکبرین از ملت ایران است. هر ترفند و توطئه‌ای که آن‌ها ایجاد می‌کنند فرزندان دلیر و آگاه و با بصیرت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف آن‌ها را رصد و در برابرشان ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

فضلی یادآور شد: اگر عنایت و لطف خداوند نباشد معلوم نبود که دشمنان انقلاب و نظام چه بلایی بر سر مردم ایران اسلامی می‌آوردند. امروز الگوی مقاومت و حزب‌الله فرزندان ایران اسلامی هستند که با دستان خالی به تکالیف انقلابی و اسلامی خود عمل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، یادواره 150 شهید شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر و شهرک‌های شهید بهشتی، شهید مطهری، قدس، حسین‌آباد، جعفرآباد و مرادآباد با همکاری بسیجیان و ستاد یادواره شهدای حوزه 283 میثم‌ تمٌار شهر چهاردانگه و با حضور امام جمعه، مسئولان ادارات و خانواده‌های معظم شهدای منطقه همزمان با تشیع پیکر شهید منصور سودی از شهدای تازه تفحص شده در گلزار شهدای امامزاده عباس چهاردانگه برگزار شد.

انتهای پیام

کد N946023

وبگردی