آفتاب

علت سردردهای دوران قاعدگی زنان

علت سردردهای دوران قاعدگی زنان

یک متخصص طب سنتی علت سردردهای دوران قاعدگی زنان را تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، حسین رضایی زاده متخصص طب سنتی درباره بروز سردرد و ارتباط آن با بیماری‌های گوارشی اظهار داشت: سردرد در بسیاری از مواقع به دلیل مشکلات معده است.

به گفته وی، فرد به جای اینکه مرتب مُسکن بخورد که به سیستم گوارش آسیب می‌زند, باید به متخصص گوارش یا متخصصان طب سنتی که در زمینه گوارش کار می‌کنند, مراجعه کند.این متخصص طب سنتی افزود: متخصصان طب سنتی ابتدا مشکل معده این فرد را برطرف می‌کنند و معمولاً بیش از 70 تا 80 درصد موارد سردردشان خوب می‌شود .

این افراد باید بدانند برای رفع سردردشان باید داروهای تقویت معده مصرف کنند تا درد از بین برود.رضایی زاده ادامه داد: برخی از سردردهای زنان در دوران قاعدگی آنها رخ می‌دهد که این سردردها نشانه عملکرد رحم و تخمدان آنهاست که بر مغز و اعصاب تاثیر می‌گذارد.

وی عنوان کرد: بنابراین اگر کسی در رحم و تخمدان‌هایش مشکل وجود داشته باشد, ممکن است علائمی از بیماری‌های عصبی را در او مشاهده شود که باید آن بیماری ابتدا برطرف شود تا علائم عصبی‌اش هم درمان شود.

این متخصص طب سنتی افزود: در اصل بیماری‌های مغز و اعصاب از نظر حکما می‌تواند مرتبط با بیماری‌های سایر اندام باشد.رضایی زاده خاطرنشان کرد: امیرالمومنین( ع) فرمودند که عقل سالم در بدن سالم است، یعنی تمام بدن باید سالم باشد و ما باید تلاش کنیم که تمام بدن را سالم نگه داریم.

کد N945863

وبگردی