آفتاب
قاتم مقام جمعیت ایثارگران:

وحدت اصولگرایان مورد پذیرش اکثر نیروهای این جریان است

وحدت اصولگرایان مورد پذیرش اکثر نیروهای این جریان است

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: سیاست اصلی جمعیت ایثارگران در انتخابات آتی رسیدن به وحدت در مجموعه اصولگرایی است که رسیدن به آن مورد توافق سایر نیروهای اصولگرا نیز است.

جواد عامری در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری سه تشکل مؤتلفه اسلامی، ایثارگران و جبهه پایداری، اظهار کرد: این نخستین بار بود که اجلاسی را به شکل مشترک با جبهه پایداری و مؤتلفه اسلامی برگزار می‌کردیم و تلاش کردیم در این اجلاس برای بررسی شرایط رسیدن به مهمترین هدفمان در انتخابات مجلس آینده که همان کسب وحدت باشد، بحث و گفت‌وگو داشته باشیم که در این زمینه به نتایج خوبی هم دست یافتیم.

عامری ادامه داد: رسیدن به وحدت بین نیروهای اصولگرا نه تنها هدف ایثارگران است، بلکه سایر نیروهای این جریان چون جبهه پایداری و حزب مؤتلفه نیز بر دستیابی به وحدت تأکید دارند.

او با اشاره به این‌که جمعیت ایثارگران برای رسیدن به وحدت، تحت هدایت جامعتین حرکت خواهد کرد، اظهار کرد: قرار بر این است که حضرات آیات یزدی، موحدی کرمانی و مصباح در رأس پی‌گیری ایجاد وحدت بین نیروهای اصولگرا باشند و سایر احزاب و گرو‌هها هم در این زمینه، تابع نظرات این سه بزرگوار حرکت کنند. جمعیت ایثارگران نیز تصمیم دارد همین خط مشی را برای انتخابات آتی در پیش گیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اعلام این‌که راهبرد ایجاد وحدت بین اصولگرایان مورد پذیرش اکثر نیروهای این جریان قرار گرفته است، عنوان کرد: درباره عملی ساختن راهبرد وحدت با سایر نیروهای اصولگرا به صورت غیر رسمی، بحث و گفت‌وگوهایی صورت گرفته است و همه آنها بر ضرورت رسیدن به وحدت، تأکید داشته‌اند. البته این موضوع به شکل کلی مورد بحث قرار گرفته است و لازم است تا ماه‌های آتی به صورت جزئی‌تر نیز به این مهم پرداخته شود.

وی با بیان این‌که قرار است جمعیت ایثارگران در کنار جبهه پایداری و حزب مؤتلفه با ایجاد همکاری میان یکدیگر، مراحل مقدماتی رسیدن به وحدت را در مجموعه اصولگرایی کلید بزنند، یادآور شد: انجام مراحل مقدماتی برای رسیدن به وحدت را در کنار جبهه پایداری و مؤتلفه اسلامی پی‌گیری خواهیم کرد و در نهایت با توجه به جمع‌بندی آیات یزدی، موحدی و مصباح از این راهبرد، برای اتنخابات مجلس آماده خواهیم شد.

انتهای پیام

کد N945657

وبگردی