آفتاب
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می‌کند

نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی

نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی

نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی در تاریخ 19 و 20 اسفند ماه سال جاری توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی، با هدف گرد هم آوردن اعضای علمی و اجرایی خانواده ورزش، جهت هم اندیشی و تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه‌ای و کاربردی، حرکت در راستای تامین نیازهای جامعه، توانمند سازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی و آسیایی و ارتقاء باورهای بین‌المللی 19 و 20 اسفند به مدت 2 روز در تهران برگزار می‌شود.

فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت، ارتباطات، اقتصاد و گردشگری ورزشی، جامعه شناسی، حقوق، تاریخ و فلسفه ورزشی از محورهای این همایش هستند.

این گردهمایی عظیم ورزشی که با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود، فرصت مغتنمی جهت ارتقاء سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد.

هم‌چنین با برگزاری این همایش، نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی - تخصصی ،کرسی‌های نظریه پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم اندازهای ورزشی به ویژه برای پژوهشگران جوان و تصمیم سازان کشور ترسیم خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاعات بیشتر به آدرس 9thconf.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N945417

وبگردی